Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hvordan er formen? Noen som kjenner at noe er i gjære?? Har selv termin 8. august og merker sterke kynnere og har rosa utflod nå i kveld.. Er innstilt på at det ennå kan gå dager/uke®, men nå er det spennende også!! Skulle gjerne hatt nicket "skrekkblandet fryd" selv, he he! Morsomt å kunne følge dere andre og høre hvordan dere ligger an?
*Tyttebæret* Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 er 5 dager på overtid men eneste tegnet er litt mensmurringer..
MaybeAgain Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Har termin på søndag - om 4 dager. Hadde trodd jenta vår ville vært født for lengst, ettersom storesøsteren ble født for ganske nøyaktig 1 år siden 3 uker før tiden på bare 6 timer. Men den gang ei. Beviser bare at alle fødsler er forskjellig....
lizaloo Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Har termin den 8 jeg også. Dette er nr 2 og førstemann var med keisersnitt på overtid, så jeg føler meg som en førstegangs. Tror ikke jeg kjenner så mye, litt nedpress og stikinger og kanskje litt murringer:) Men jeg har masse kynnere da, på grensen til ganske vonde inn i mellom men det har jeg hatt lenge........ Var hos jordmor i går og var ikke særlig moden heller, så eg får bare vente å se:) Men blir nok satt i gang på mandag hvis ikke noe har skjedd før og det hadde jo vært det beste. Lykke til alle sammen!
Mamma til to tette Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Termin i dag, trodde det var noe gang i går men kan like gjerne være resultat av en slitsom dag. Litt motløs nå egentlig men har nå klart å holde humøret oppe så godt det er mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå