Gå til innhold

Dere med termin NÅ :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen? Noen som kjenner at noe er i gjære??

 

Har selv termin 8. august og merker sterke kynnere og har rosa utflod nå i kveld.. Er innstilt på at det ennå kan gå dager/uke®, men nå er det spennende også!! Skulle gjerne hatt nicket "skrekkblandet fryd" selv, he he!

 

Morsomt å kunne følge dere andre og høre hvordan dere ligger an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 5 dager på overtid men eneste tegnet er litt mensmurringer..:(

Skrevet

Har termin på søndag - om 4 dager. Hadde trodd jenta vår ville vært født for lengst, ettersom storesøsteren ble født for ganske nøyaktig 1 år siden 3 uker før tiden på bare 6 timer. Men den gang ei. Beviser bare at alle fødsler er forskjellig....

Skrevet

Har termin den 8 jeg også. Dette er nr 2 og førstemann var med keisersnitt på overtid, så jeg føler meg som en førstegangs.

Tror ikke jeg kjenner så mye, litt nedpress og stikinger og kanskje litt murringer:) Men jeg har masse kynnere da, på grensen til ganske vonde inn i mellom men det har jeg hatt lenge........ Var hos jordmor i går og var ikke særlig moden heller, så eg får bare vente å se:)

Men blir nok satt i gang på mandag hvis ikke noe har skjedd før og det hadde jo vært det beste.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Termin i dag, trodde det var noe gang i går men kan like gjerne være resultat av en slitsom dag. Litt motløs nå egentlig men har nå klart å holde humøret oppe så godt det er mulig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...