Gå til innhold

1 dag igjen til IKM, hva med dere andre?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia dere! Imårra er det ikm.. Er litt nervøs nå må jeg si.. Men kan ikke ha så store forhåpninger, blir bare så utrolig skuffa.. Skal kanskje teste imårn tidlig.. Har ikke bestemt meg enda.. :) Eller skal jeg kanskje vente til Fredag? :) Hvordan går det med dere andre med ikm denne uka?? :) Er det mange som fikk positiv test? =) *håper det ihvertfall*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet negativt på fredag, men tenkte å teste igjen denne fredagen hvis ikke TR er kommet..

Tviler, men har hatt mye halsbrann i det siste, og blir fort kvalm..

Man vet jo aldri :)

Skrevet

heisann =)

skal ha ikm på lørdag og er mega spent.... har vært kvalm, mensmurringer i 14 dager og sover 24timer i døgnet, men er redd for å håpe for mye... blir også kjempe skuffet viss jeg får negativ test...

vill bare ønske deg lykke til i morgen =)=) skal krysse figre og tær for deg for at du skal flytte over til 1.tri... så håper jeg vi prates der ;-) hehe...

Skrevet

IKM om en uke. Er i første prøveperiode. Spennende. Har ventet på mensen i 10 uker, fikk den endelig. Hadde eggeløsning lørdag og søndag hadde vi oss. Hadde blodspor og alt, så er superspent.

Skal ha truffet riktig så får man se hvor fruktbar man er.

Man psyker nok på seg endel symptomer. Hadde i dag bittelitt blodspor men skal være for tidlig for festeblødning, 5 dagen nå.

Føler meg oppblåst og trett, men det er jeg sikkert bestandig.. hehe.

Dessuten litt kvalm på ettermiddagene, men sliter med lavt stoffskifte så egentlig umulig å si hva slags symptomer jeg har.

Veldig spent hvertfall.

Skrevet

er liksom så vant til å få negative tester, men blir like skuffet hver gang.. Eneste som ikke gjør meg fullt så trist er negative EL tester hehe

Har egentlig gitt litt opp, føler ikke at det kommer til å skje.

(snartmamma? har byttet litt på nicket)

Skrevet

Jeg har ikm en gang mellom i morgen og søndag:) Men tester med cb i morgen! Lykke til dere alle:)

Skrevet

Min tr lurte også meg forrige mnd.. Kom 9dager etter ikm.. Så dvs vi har bomma grådig på el.. hehe.. Vi får se hvordan det går denne mnd..:)) Ønsker dere ihvertfall masse lykke til! =)

Skrevet

Er det noen av dere som driver med tappetafsing?? hehe.. Kjente på tappen igår( har ikke fulgt med denne pp).. Og den var åpen som bare det.. Vet ikke helt hvordan jeg tolker det?

Har drivet å forsket litt på tappen de forrige pp.. Og tappen har åpnet seg 1dag før ikm, da har tr dukket opp innen 24timer..hmm.. Litt nervepirrende å vente sånn..:) Det er over 24 timer siden tappen var åpen..

Skrevet

Jeg forsøkte meg på å kjenne litt siden jeg har lest om det, men det resulterte bare i en masse blod.

Jeg har en vanncyste på eggstokken og den kan ha sprukket i denne eggeløsningen, men har hørt det skal være veldig vondt og det var det ikke, bare litt ekstra blod... Rart. Pleier aldri blø i mellom syklusene.

Hadde elslim fredag, blodspor lørdag etter sex og eggeløsning søndag. I dag lysrosa blodspor. For tidlig for festeblødning så jeg skjønner litt lite.

Skrevet

Det er ikke bare bare dette med prøving..:) Men tenkt hvis vi engang blir gravide/når vi blir det, tenk hvor mye vi får igjen etter å ha vært så¨"tålmodig" i alle pp.. hehe..:)) Det er så ubeskrivelig det du føler etter ungen har kommet ut og du får babyen på brystet! ååå herregud for en følelse, den unner jeg hver eneste kvinne som ønsker seg barn!! =)) Virkelig!

Nå er lillemann 2år, og han har så mye å gi.. hver dag! =) Dagene mine fylles med glede og kjærlighet! <3 Helt utrolig! <3

Skrevet

Ja det må være helt utrolig. Jeg kan ikke tenke meg noe større og vakrere enn det. En mann kan umulig forstå det savnet på samme måte. Men når han først får barnet på bryset selv vil han kjenne hvor det bruser og hvor forelsket han kommer til å bli i det barnet;)

Jeg VET at han vil bli helt betatt fra første time. Vi må bare komme dit først. Men det virker som han har innfunnet seg med at vi skal ha barn nå.. hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...