Makkapakka Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 -Jeg tror nok hun en død, men håper at hun en dag skal bli funnet i live. -Jeg trodde aldri foreldrene var involvert -Jeg tror at hadde det hendt i England så hadde hun blitt funnet (død eller levende) ganske kjapt etterpå.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg er utrolig nysgjerrig på denne saken , men vet ikke helt hva jeg tror..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Jeg vet ikke. Tror verken det ene eller andre.. Men er 99% sikker på at hun er død for lenge siden, og at hun aldri blir funnet dessverre:(
yvve73 Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg vet ikke om hun lever eller ikke, men jeg tror ikke at foreldrene har noe med forsvinningen å gjøre. Tror de hadde brutt sammen for lenge siden hvis det hadde vært tilfelle.
Vesle mor Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 For madeleine sin del, håper jeg faktisk at hun er død.. Hvis hun er blitt tatt av pedofile, synes jeg det faktisk er bedre å bli drept med engang, enn å må lide med de.. Og det savnet hun vil ha hatt til sine foreldre er helt uholdbart for et barn på 4år...
ny vestfold Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 jeg trur hun er i livet,men at de stadig forandrer på håret osv,slik at folk ikke skal kjenne henne igjen. og at de stadig flytter seg rundt i europa og afrika
Ksenia & Anjem Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Kan godt hende hun lever..aner ikke..men jeg tror heller ikke foreldrene har noe med saken å gjøre..trodde det i begynnelsen
Gjest Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Jeg tror hun er blitt knidnappet, solgt som sexslave eller lignende og siden drept. Men håper inderlig jeg tar feil!
*SamSung* Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Dette er en sak jeg virkelig følger med på. Jeg vet ikke hva jeg tror... MEN HÅPER SÅ INDERLIG AT HUN LEVER! Tror aldri foreldrene har vært involert, men syns det er meget uheldig at de lot hun bli igjen alene, og det værste som kunne skje, det skjedde faktisk :(Jeg klandrer ikke foreldrene, bare føler med de.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Jeg tror faktisk foreldrene har noe med forsvinningen å gjøre, vet ikke hvorfor jeg tror det.
mamma-til-2-jenter Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Hvis foreldrene har noe med det å gjøre, så er hun nok død. Men jeg tror ikke det. Jeg håper hun er i live, at hun er kidnappet og solgt til noen som ønsket seg et barn. Det skjer også. Har fulgt med på denne saken siden dag 1, og jeg skulle ønske vi fikk vite hva som har skjedd med henne.
Meg og knoll&tott Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 Ikke godt å si... Men håper hun blir funnet, død eller levende... Har fulgt veldig mye med i denne saken. Har ett bilde av min datter dær hun er skremmende lik på madeleine, di er nesten like gamle og, gjør at du tenker litt for mye på "hva hvis det var min jente"
Gjest Skrevet 6. august 2008 #13 Skrevet 6. august 2008 Huff får frysninger og blir så trist av denne saken. Jeg håper hun er i live,hos folk som kjøpte henne illegalt,og att hun en dag,snarest,kommer hjem til sine kjære!!!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #14 Skrevet 6. august 2008 Jeg tror ikke foreldrene er involvert, og jeg tror og håper for hennes del at hun døde kort tid etter at denne saken oppsto :-( Er så forferdelig trist at noe sånt kan skje - spesielt med uskyldige barn...
Bie&babylove:-) Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 Jeg håper jeg tar feil og vil virkelig ikke tro dette, men jeg tror foreldrene ga henne sovemedisin før de gikk ut for å spise og desverre ga de henne for mye ved et uhell. Og har fått noen til å "kidnappe" henne for å dekke over dødsfallet. Tror aldri hun vil bli funnet!!!! Desverre...
cherry coke Skrevet 6. august 2008 #16 Skrevet 6. august 2008 Har hele tiden trodd at hun er i live, og jeg tror det fortsatt. Tror ikke foreldrene har hatt noe med det å gkøre.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #17 Skrevet 6. august 2008 Jeg håper hun ble tatt av noen som virkelig ønsket seg barn og tar godt vare på henne og at hun blir funnet i live og gjenforent med foreldrene sine snart. Men jeg tror ikke det stemmer desverre, denne saken er fryktelig trist!
Minnie Mom Skrevet 6. august 2008 #18 Skrevet 6. august 2008 Jeg har aldri trodd at det var foreldrene. Ellers tør jeg ikke tro så mye, men tror dessverre ikke at hun blir funnet, hverken død eller levende. Får grøsninger av å tenke på hva jenta kan ha opplevd, selv om hun ikke har blitt utsatt for vold eller mishandling, tenk på smerten og lengselsen etter foreldrene og søsken. Grusomt er det... (
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. august 2008 #19 Skrevet 6. august 2008 Jeg har hele tiden trodd det er foreldrene. Tror hun døde ved et "uhelL" og de har klart og dekke over det. Syns også de ser følelseskalde ut, og for grøssninger av og se på de
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. august 2008 #20 Skrevet 6. august 2008 Jeg vet ikke, men om det finnes en barmhjertighet der ute så håper jeg hun er død.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå