Gå til innhold

Noe å tenke over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før du uttaler deg om meg

- skal du KJENNE meg

Før du uttaler deg om mine holdninger

- skal du VITE noe om dem

Før du uttaler deg om mine venner

- skal du KJENNE dem

Før du uttaler deg om MITT liv

- skal du LEVE det

Før du uttaler deg om NOE

- skal du tenke deg om... ord kan såre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg uttaler meg om deg

- kan jeg bare vite noe om deg! som at du er en sutrete dramatisk kjerring!

Før jeg uttaler meg om dine holdninger

-renger jeg bare å høre dem!

Før jeg uttaler meg om dine venner

-trenger jeg bare å vite noe om dem. Som at de ikke finnes ;-)

Før jeg uttaler meg om ditt liv

-trenger jeg bare å se det!

Før jeg uttaler meg om NOE

-trenger jeg ikke gjøre noe... jeg kan si og mene det jeg vil!

Skrevet

Å så voksen du er. Herregud. Du må være den feiteste, styggeste, mest tragiske personen som er her på dib. Kun for å lage bråk!

Stakkars dine barn hvis noen har vært så drita full at dem har orket å kjøre deg på kjukka. Og stakkars pappaen som sikkert har stukket av, men som må betale bidrag for drittungene dine! Dem er desverre stygge fordi dem ligner på deg.

Synes du det det er hyggelig at folk skriver sånn til deg? Er dette en tone du vil ha her inne? For det er null problem for min del i så fall, selv om det er langt fra min stil å skrive som dette.

Men jeg tipper jeg er temmelig nært sannheten om deg.

Skrevet

Er ikke rart du er som du er, hehehe... Snur hele poenget ditt med en gang du får litt motgang. Så mye for dine opprinnelige meninger.

Lær deg å skrive før du skal tøffe deg ihvertfalll, lille krek ;-)

Skrevet

Det var jeg som la ut dette innlegget. Jeg svarte ikke over her. Var ikke meningen det skulle utvikle seg sånn da..

Ikke var det meningen å være anonym heller.

Skrevet

Så fint for deg da gamla!

Skrevet

Dette er så dumt at det ikke fortjener svar egentlig, men jeg tror du vet fint lite om hvor gammel jeg er:)

Skrevet

Med mindre du lyger på profilen din så er du vel 33/34?

Skrevet

Ja med mindre jeg lyver der, så er jeg det. Men det får du aldri vite lille venn:)

God natt og sov godt:)

Skrevet

Syns innlegget ditt var fint, jeg! Mer enn hva vi kan si om anonyme drittunger (siden du kalles gammel er det nok forskjell på alder, ja)

Hilsen en annen oldis- som ønsker hjertelig velkommen i nyopprettet bokollektiv for eldre på bim krangle...

Skrevet

Endelig et normalt menneske:) Takker for det, og kommer sterkere tilbake i morgen:)

Jeg vant en god del penger på ekstra trekningen i går, og sov av den grunn bare 3 timer i natt. Litt glad:)

Så jeg må nok ta kvelden nå enten jeg vil eller ikke.

Skrevet

Jeg er faktisk ikke enig. Man vet aldri alt om et menneske eller en situasjon, likevel synes jeg det er helt greit at man snakker ut fra de opplysningene man hat.

En ting til,- Ja, ord kan såre, men det kan taushet også. Noen ganger kan man ha veldig godt av å høre hva andre mener om måten man lever livet sitt eller andre ting, selv om det ikke er positivt.

Skrevet

Tror man føler forskjellen på det å såre eller taushet.

Men på ris og ros så sier Jordmor Siri faktisk at de som ikke tåler dritten på anonymforumet eller plages/ irriteres over andre brukere får holde seg unna..

Skrevet

Hele meningen med dette, var at jeg synes det går litt over stokk og stein her inne noen ganger. Det er lov å tenke før man snakker/skriver. Det ser man jo senest i dette innlegget at noen ikke gjør..

Overvektige folk har vel strengt tatt snart skjønt hva mange her inne mener om dem. Og vi skjønner at det går ann å være abortmotstander uten at man trenger å kalle noen for morder.

Hva er poenget med å skrive sånn til hverandre da? Kalle den ene og den andre for både ditt og datt? Jeg fatter det bare ikke.

Jeg tåler så absolutt kritikk, men da bør den være konstruktiv.

Selv om jeg langt fra tar dette innover meg, så synes jeg det burde være en grense for hva folk gulper opp.

det blir for dumt. De fleste her inne er mødre, og da skulle man tro dem også var voksne nok til å diskutere og ytre meninger på en normal måte.

Skrevet

Man lyger vel ikke om at man er så gammel, med mindre man er enda eldre, og da er du ihvertfall en gammel kjerring, hahaha!

Skrevet

Du anonym som svarer meg lenger opp her. Har du vært inne på profiler her inne? Feks Ypperten? Må si han holder seg bra med tanke på årstallet han er født i:)

Og det må jeg si jeg gjør også hvis jeg er i midten av 30 årene snart:)

Så da kan jeg ikke annet enn å takke deg:)

Skrevet

Synes du? Det synes ikke jeg... Men jeg skal ikke si hva jeg mener om hvordan du holder deg, for den trøsten er vel det eneste du klamrer deg til ;-)

Skrevet

Kjære Miranda denne tråden tok jo helt av.....

Syntes ikke Randi Cecilie fortjener så mye pepper.

Jeg uttaler meg i hytt og pine. Noen ganger sårer jeg noen. Det er leit. Men når det kommer til sak ser jeg ingen grunn til å ikke si nøyaktig det jeg mener.

Skrevet

Og de som slenger dritt, er som vanlig anonyme.

Herregud så tøffe dere er!!

Skrevet

Og du er like tøff ser vi ;-)

Skrevet

Eh, ja men jeg slenger da ikke dritt, gjør jeg?!

Skrevet

Dette var jo et fint innlegg, utrolig at du får så mange dumme svar. Om folk hadde sluttet å klage, kritisere og bedømme folk, og istedet prøve å tenke litt mer og gå inn for å være en ok person hadde alle fått det såååå mye bedre:)

Skrevet

Tenk at et enkelt dikt kan skape så mye tull.. Helt utrolig.

Dere har nok masse gode egenskaper å føre over til barna deres, dere som svarer på denne måten! Fysj!

Ikke rart det er krig omkring i verden når et lite dikt skaper krangel og personhets.

Skrevet

Flott hovedinnlegg!!

Akkurat slik tankegang har jeg også. Har til dags dato aldri snakket negativt om andre som jeg ikke kjenner, baksnakker aldri, gjør meg ikke opp meninger om folk jeg ikke kjenner!!!

Men vet dere hva: derfor er jeg å betrakte som kjedelig og stille!!!!! for det er nettopp det kvinnfolk stort sett gjør. Prater skit om hverandre! og når jeg da ikke sier noe, ja da er jeg kjedelig jeg da...

Skrevet

Du er nok ikke kjedelig, men kanskje snill og smart:) Det er etter min mening ikke spesielt spennende eller kult med folk som rakker ned på andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...