Gå til innhold

Når reiste deres babyer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutten vår er nå 7,5 mnd og reiser seg ved stoler, bord etc, synes dette er veldig tidlig. Det er blitt et problem med leggingen, han vil bare stå i senga. Noen som har prøvd den "posen" man kan ha i senga? Lurer også på hva den posen heter.

Takknemmelig for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min reiste seg også opp i senga like før hun ble 8 mnd, men jeg syntes egentlig ikke at det var noe problem. Hun ble jo litt annerledes å legge da, det ble veldig stas å reise seg og stå litt først etc. Vel, så fikk hun bare holde på med det litt tenkte jeg, ingen krise det. Noen gangen datt hun før hun ble flinkere til å "lande" etter å ha stått, men sånt hører jo med og vi har jo sånn sengekantbeskytter i sengen hennes så det er mykt.

Sånn pose har de vel på babyshop og barnas hus etc, vet ikke hva det kalles men du finner det nok der. Personlig kunne jeg aldri satt fast datteren min i en sånn pose, synes hun må få lov å bevege seg rundt i sengen sin som hun vil og legge seg i den stillingen hun vil. Og jeg tror hun ville blitt alldeles fra seg om jeg hadde satt henne fast også. For jeg regner med at du snakker om en sånn pose med stropper som man fester under madrassen så ungen blir liggende?

Skrevet

Jenta mi begynte å reise seg rett før hun ble syv mnd, og hun driver også på sånn som du sier, og reiser seg opp i senga. Vi lar henne bare styre på til hun blir trøtt nok, da legge hun seg ned og sovner.

Skrevet

Hun begynte også å reise seg da hun var ca 7,5 mnd. Jeg lar henne også styre på i sengen, til slutt legger hun seg ned for å sove selv =)

Skrevet

Da er han nok helt normal liten krabat da:-) Får sette på beskyttelsen i senga igjen da, tok den av da det var så varmt. Må nok regne med litt knall og fall i tiden framover.

Skrevet

Jenta vår reiste seg også ved 7,5 mnd. Veldig stas i sengen fortsatt og nå er hun nesten 9 mnd. Hun har alltid sovet i en sovepose, men det hemmer henne ikke, hun reiser seg for det. Jeg setter ikke posen fast da.

Hun har aldri vært flink til å sove, så jeg sitter som regel ved sengekanten og holder henne nede litt, og da sover hun som oftest innenfor 10 min.

Skrevet

Mini her begynte å reise seg når hun var 5,5 mnd og å snu seg rundt fra rygg til mage når hun var 3,5. Etter det har hverdagen blitt litt "vanskeligere". Hun skal bare snu seg rundt og reise seg opp. Uansett situasjon! Sååå... vi prøvde å putte henne i to ulike poser om natten men begge to sparket hun av seg. Derfor må hun nå sove i en slik vognsele :) Binder den fast på begge side av sprinkelsengen og da kommer hun seg ikke løs :P Så herlig! No får hun endelig sove og det gjør vi oxo!

Prøv en slik! Men finn en som ikke er så tykk og klumpete, siden han må ligge oppå den!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...