♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg er egentlig ganske fingernem og kunne tenkt meg å lage invitasjonene selv, men med to små barn under tre år og en mann som jobber mye, ser jeg for meg at jeg ikke har overskudd til det. Har også inntrykk at det er mest vanlig med enten hjemmelagete invitasjoner eller dyre trykte invitasjoner for tiden. Er det helt lavmål å kjøpe noen fine ferdigtrykte invitasjoner på f.eks. Binders og nøye seg med å sende ut disse?
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 det bestemmer jo du helt selv... hva du vil liksom.. da slipper du jo mye jobb og alle gjestene dine skjønner nok at du har mer enn nok å gjøre... selv laget jeg invitasjonene helt selv. men jeg starta å lage de fire mnd før de skulle sendes ut.. slik at jeg tok de fram når jeg hadde tid på kvelden og de få gangene jeg var helt hjemme alene og ville gjøre noe kost. lykke til!! når er bryllupet??
snartmammatil4 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Det bestemmer du helt selv syntes jeg:) Jeg skal lage selv, men jeg driver mye med scrapbooking og kortlaging så det ble lixom det naturlige valget;) blir nok uansett dyrere for meg å lage selv enn å kjøpe ferdige, men syntes det er koselig å lage så da blir det sånn;)
*1+1=2 små* Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 vi brukte intviter.no men det funka ikke helt slik vi hadde tenkt oss! Så sambo, som er flink med photoshop lagde de også styret jeg med navn og sendte de på mail! De som ikke har internett printet vi ut og sendte til! Sparer MYE penger på det og vi er jo i en moderne tid! De som synes det er kjipt får synes det, vi syntes det var smart:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg lagde både invitasjoner, bordkort og forsiden til sangpermene for hånd... Synes det var kjempegøy, men også til tider pes! Jeg kommer også til å skrive alle takkekortene for hånd, for jeg får noia av disse upersonlige "tusen takk for gaven" kortene... Jeg vil takke for det vi faktisk får! Mye jobb, ja, men det er verdt det! :-) Å! Gleder meg enormt til lørdag! hihi
trulto1 Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 ka m å kjøpe invitasjonene og ha deres bildet i frimerket. (Altså ha bildet av dere i frimerket ). Naboen fekk en sånn invitasjon det var litt kult syns eg. (beklager om eg skriver litt surrete hatt nattevåk inatt)
Prinsessemamma x 2 Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Jeg lagde selv og har fått masse skryt av de. Da ble jeg glad og alt styret rundt var verdt det Hva med å spørre om forloveren din har lyst til å hjelpe deg? Sett av en lørsdag eller søndag, send mann og barn på tur og ha det litt koselig mens dere lager!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Er jo mer personlig da å lage de selv. Hvis du har talentet for det burde du slå til
mom-to-be Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Jeg lager alle selv, men nå begynte jeg et år i forveien også da. Enda har jeg bare kommet halvveis, men har jo fremdeles god tid. Prismessig ville det nok ha kostet mye mindre å bestille dem ferdig, uten tvil. Er dyrt å kjøpe alt som trengs! Har ihvertfall brukt 3000kr så langt og det blir sikkert mer også.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 jeg lager dei selv.Lager bordkort,sangheftet,lys pynt,blomster pynten på bordet,kaken,brudebukketen,kirke pynt.Har to små barn.Men koser meg mye å sitte å lage.Blir litt travelt dagen før da.Men skal bare gifte meg en gang.Liker å ha det personligt.Men du kan jo bare sende vanlige.Det er deres dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå