tonebf Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Usj sønnen min ahr 40 i feber nå, gikk inn til han av at han skrek gå vekk vepsen... han har blitt stikki av den 2 ganger på mandag.... sier det hele tiden.... han skjelver.... noen som har vært borti sånne feberkramper eller hva dette er?
Mamma+2 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Høres ut som feberfantasi....stakkar liten.... Er vell lite annet å gjøre enn å prøve kjøle han ned- gi febernedsettende.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Kjøl ham ned! Gi febernedsettende hvis du har. Helst stikkpille;) Dette er forresten ikke feberkramper. Ved feberkramper mister barnet bevisstheten og får krampetrekninger i armer og ben, hodet bøyes bakover, øynene ruller gjerne bak i hodet så bare det hvite synes, barnet kan bli blå på leppene ++ Uansett... Gi barnet en våt klut i pannen, og kle av ham. God bedring til sønnen din=)
tonebf Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 han er foresten 3 år.... usj stakkars... han skvetter til hele tiden og tror det er veps
happy mama Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 ja, begge jentene mine "ser" ting på veggen ,på rommet når de har feber. skikkelig ekkelt når det står på. Men, man venner seg på det etterhvert. Vanlig dette på små barn . Men gi en romperakett og kjøle ned med klut så blir det nok bedre.Mennesker har gjerne 1 grad høyere på kvelden/natta sa legen min uansett syk el ikke.
tonebf Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 vanlig med sånne feberfantasier? må vel ikke ringe legevakta?
tonebf Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 aldr opplevde dette før... han har hatt lfeber en del ganger men aldri vært så urolig og sett ting...
happy mama Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Feber fantasier er vanlig ja.. Men ring om du er redd, man maser ikke for mye når det gjelder sitt eget barn. De kan ihvertfall berolige deg God bedring til gutten din.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Det er ganske vanlig både med høy feber og med feberfantasier når de er små, så jeg ville ventet og sett an litt. Du trenger ikke å ringe legevakta med mindre du føler deg veldig usikker. De kommer bare til å si at du skal prøve og senke feberen og følge med på ham så den ikke stiger over 40:) Det er ikke noe hyggelig når barna er syke, så jeg skjønner godt at du blir litt usikker. God bedring til gutten din!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå