Heleneharepus Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Denne gangen er jeg SIKKER på at jeg er gravid. Jeg har alltid masse gravidesymtomer før menstrasjon, men dette er annerledes - nå har jeg stikkiner nederst i magen, småkvalm, verking i kroppen på natten og en vanvittig kløe på huden.... (husker ikke helt, men innbiller meg at jeg klødde ved forrige svangerskap også :-) + ømme pupper og vanlige menssymtomer jeg alltid pleier å ha en uke før mens. Tok en test midt på dagen i dag - en Quick Respons. Den var neggativ, men så er det faktisk tre dager igjen til lørdag også. (Står på pakken at de kan virke 2-3 dager før forventet mens, men da helst med morgenurin) Så nå krysser jeg fingrer og tær for at den funker etter min vilje i morgen. Gubben synes det er penger ut av vinduet å ta test i morgen, men jeg klaaarer ikke å la vær. Kjøpte en 2pk på apoteket i dag. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte en CB digital i stedet, kanskje det hadde vært vill jubel i stua nå da :-D Er det noen flere der ute som sitter med samme følelse som meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå