Gå til innhold

Selges reimadress på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i såfall?

Jeg må vel nesten bare kjøpe den nå, hehe. Jeg er nemlig sååå lei av å kjøpe to dresser i året pga dårlig kvalitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada:) Men hvorfor ikke bare kjøpe den i Moss? hehehe ellers så finnes det en dansk side mener jeg å huske.

Skrevet

jobbogfritid.no, der kan du og finne fjorårets på salg...

Skrevet

Takk:)

Men hva koster en reimatecdress i butikkene?

Og vet du om de er store i størelsen?

Takk:)

Skrevet

I norge koster de det samme på nett som i butikken. I Danmark kan du få den billigere, men risikerer toll. De er store i str for de minste. Pris avhenger av str og modell.

Skrevet

www.aktivebarn.no

www.jobbogfritid.no

www.kids-deluxe.dk

www.oslosportslager.no

Skrevet

Så dere selger dem?

Så dem til 12-1400 kr. Er det det samme?

Jeg aner virkelig ingenting om modellene jeg da.....

Men jeg vil ha noe skikkelig denne gangen. I alle fall til de som går i barnehagen.

Skrevet

Ja vi har reima. Husker ikke helt hva de vi har bestilt for vinteren koster. Men de ligger vel stort sett fra tusen og oppover..... Reima har en babymodell som mange liker til de minste da de er baggy i modellen. Denne stopper på str 98. Mener den koster 899.....

Skrevet

Lillejenta bruker 92 nå, har begynnt å kjøpe noe i 98, men det er stort enda.

Hvis jeg hadde kjøpt den i 98 nå, hvor lenge hadde den vart tror du?

Jeg har vært borti en slik i str 74, den brukte hun i vinter også, selv om hun da var på 86 i klær.

Skrevet

Hun er vel omtrent på str med Sunniva? Hun skal ha en i str 92 som johanne brukte i 2 år.... dvs helt til hun var 3,5 år. Jeg ville tatt henne med å prøvd dressen. For noen barn er lenger i ryggen enn andre og prøve den er jo fort gjort:) Den bør jo ikke være for stor heller.

Skrevet

Er du på msn i kveld?

På denne maskina fungerer den ikke desverre, men skal prøve mannens etterpå når den er ledig:P

Jeg handler helst i en butikk om prisen er den samme. Liker å kunne se og kjenne, hihi.

Og når jeg slipper reise ut av byen blir det bra:P

Skrevet

Kanskje:) Har en major hodepine så tror det blir en ekstremt tidlig kveld.... for deg som trives best om natten hehehehe

Skrevet

Supert!

Kan du si i fra når de kommer inn?

Om jeg ikke er her, og du ikke få reklamere og slikt:P Du har nummeret mitt?

Skrevet

Hehe, jeg har begynnt å jobbe igjen nå så er ikke innstilt på sommerferietid lengre:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...