Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 ligger bare i skapet mitt..jeg tørr rett og slett ikke sette den inn:s redd for å gjøre noe feil,eller stikke den i feil hull..*pinlig,men sant* men,nå er vi lei av å ta en pause,for å sette på kondomen mitt i forsspillet.. noen som kan forklare meg litt med p-ringen? hvordan jeg setter den inn?tips? vær så snill å svar akkurat du:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Du kan nesten ikke klare å gjøre noe feil med p-ringen:-) Jeg har brukt den siden den kom på markedet og har vært fornøyd hele veien. Men jeg husker at jeg også gruet meg litt første gangen. Ikke farlig og ikke merker du at du har den. Når du setter den inn så former den seg etter din "hule". Du klemmer den sammen mellom langfingeren og tommetotten og styrer den inn med pekefingeren. Enklere å sette inn enn en tampong - helt sant! At du skal stikke den inn i feil hull tror jeg ikke skjer om du tar deg god tid:-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 men,hvilket hull skal den inn i da?:S *FLAUT*
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 er jo for dumt til å svare på - og garantert tull, MEN :slutt å tull da! hvilket hull??????? hva tror du? den har da ikke noe å gjøre i rumpa??!!!!! og får du dyttet den opp i urinrøret er du jo splitter pine gal. sats på "babyhullet" du jenta.....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 forstår at dere tror dette er en spøk,men jeg er helt seriøs her jg sitter..har aldri brukt ob heller pga redd og usikker på hvor den skal..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Ok, da er det som følger; P-ringen skal inn i det fremste hullet;-D Der hvor veien går videre opp til livmorhalsen og livmoren. Klem den sammen og før den inn. Det gjør ikke vondt og er ikke farlig.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 heheehe.....det er ikke mulig å ta feil hull...det er i hull nr 1 og ikke hull nr 2.... Klem den sammen og dytt den oppi så langt du klarer, til den ikke merkes....verre er det ikke.... Hvis du synes det er veldig vanskelig så kan du jo få han du lever med til å hjelpe deg å sette den inn...menn er stort sett "godt kjent" i landskapet nedentil... ;-) Husk at dere ikke er helt trygge før det har gått ei uke etter du har satt inn ringen. Hormonene trenger litt tid til å virke inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå