Gå til innhold

når i syklusen m man begynne på pergo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke fått resepten så kan ikke lese meg til de ennå.. får den vel i morgen ikm 14 denne mnd altså el aner ikke egentlig er på 34 dagers syklus ca... hm noen som orker forklare meg dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke annelse hva pergo er engang, men jeg dytter denne opp for deg...kanskje noen som svarer da ;)

Skrevet

Jeg ser du har lagt inn et annet spm også her på 3 trimester. Jeg vil anbefale deg: bli gravid forumet for generelle spm om prøving og tegn på graviditet osv.

På forumene slitere, ass. befruktning osv. har de veldig mye peiling på Pergotime som du nå skal begynne på.

Jeg har ikke brukt pergo selv men har litt klisterhjerne når det gjelder sånne ting og jeg husker at man skal begynne på dag 3. Regner med at du skal begynne på enkel pergo og da du tar en tablett hver dag fra dag 3. Det som er litt greit med pergo at du får en liten gratis effekt i pause mnd. også så det må du benytte deg av.

Temper du eller bruker du el-tester? du vet med pergo så kan du få enten lengre eller kortere syklus så det må du være obs på.

Men uansett er det beste å høre med din lege når du skal begynne på din pergo kur, det er han som sitter på alle dine detaljer rundt deg og ditt og vi her inne kan bare synse og mene og vi er alle bare vanlige personer som kommer med meninger på generelt grunnlag...

Lykke til iallefall med prøvingen....:)

Skrevet

Hei:-) Jeg har brukt pergotime. Vi forsøkte å bli gravid i over 4 år uten resultat. Det er forferdelig vanskelig. Men etter en kur med pergotime ble jeg gravid. HUUUUURRRRAAAAA:-) Så nå venter jeg baby om ikke lenge. Jeg (tror) jeg begynte med første tablett første dag i menstruasjonen. Jeg fikk dobble kur, altså 10 tabletter. Håper virkelig dere lykkes. Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...