Hottentottentitten Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Min har ikke noe problem med å hjelpe til når jeg spør, men han gjør ca ingenting uten at jeg ber han om det. Smårydder litt innimellom. Skal sies at han alltid lager middag da.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Lager middag og vanner plantene.
"husmor"med lille Nora Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 så og si ingenting.. men spør eg han så gjør han ting. hender han får ei ånd over seg og vasker opp.
Mamma´n til A og F Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Her blir alt gjort, bortsett fra støvtørking...
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Det aller meste, bortsett fra vaske/ henge opp klær og vanne plantene.
Masaili <3 Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Rydder ut av oppvaskmaskinen! (jeg HATER det) Vasker klær Rydder Skifter bleier og leker masse med ungene Støvsuger teppet på stua (det er svart, så alt støv og rusk vises med en gang!) Synes han er flink jeg:) Spør jeg han om han kan gjøre noe, så gjør han også det heldigvis:)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Alt det jeg gjør. Setter på en vask, henger opp klær, støvsuger, rydder kjøkkenet, vasker osv. Jeg hadde aldri klart å ha en mann som ikke tok sin del av husarbeidet på eget initiativ, er altfor lite flink til husarbeid selv så da hadde det fort sett bombet ut her, hehe...
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Tar seg av minsten.. og går ut med søpla
Gjest Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Rydder, vasker klær, vasker hus, lager middag, steller unger, bader og legger unger...osv osv....eneste han ikke gjør er å stryke....
Kjukka Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Mye mer enn meg iallefall... jeg har blitt kåra til verdens dårligste husmor mang en gang. Jeg HATER husarbeid.
*Anonymus Maximalus* Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 stort sett det meste han gjør er uoppfordreft. *ut med søppel *klesvask *oppvask *vanne planter og så gjør han det jeg ber han om, dog litt treig til tider.. hehe:)
♥2 små gull♥ Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 "finner fram pcen og fjernkontrollen." Den var bra Min går ut med søpla stadig vekk og rydder inn og ut av oppvaskmaskinen. Jeg har sagt at jeg gjerne tar vaskingen for da vet jeg at det blir gjort ordentlig... har skjedd et par ganger at jeg må vaske over etter han fordi det ikke er bra nok, og da er det jo liten vits. Hender han glimter til og vasker ordentlig da Også holder han det pent utendørs, det er hans hovedområde, helt uten at jeg har bedt han om det Han klipper gresset og styrer og ordner ute for å holde det pent her
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 6. august 2008 #17 Skrevet 6. august 2008 Han gjør absolutt alt ute, han lugger i bed, vanner alle blomstene,klipper plenen osv...dette gjør han uten at jeg ber han om fordi han vet jeg hater hagearbeid..jeg har aldri klippet en plen i mitt liv... Ellers vasker han 1 etg hver fredag, og rydder inn og ut av oppvaskmaskinen automatisk. Han er en veldig flink handyman i motsetning til meg som ikke er det så han fikser jo alt i huset som trengs! Er glad for det ja... Men klessvask,støvsuging etc gjør jeg...han gjør det iallefall ikke av seg selv..da trenger han ett spark i ræva..men jeg vil vaske alle klærne da..synes det er kjekt jeg:)
partyoffive Skrevet 6. august 2008 #18 Skrevet 6. august 2008 Oppvasken (skyller, ut og inn av maskinen). Rengjor panner og gryter, og kjokken benken. Lager mat (frokost, lunsj, middag) når han er hjemme. Alt utenfor kjokkenet....det enser han ikke på noen måte. Så lenge kjokkenet er rent, tror han alt er rent. Han er i rest. management.................hmf!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 6. august 2008 #19 Skrevet 6. august 2008 Han lager mat når han er hjemme. Han liker å lage ting fra scratch..jeg er litt mer sånn toro woman:)
Mamma til to tette Skrevet 6. august 2008 #20 Skrevet 6. august 2008 Alt jeg gjør samt mer jeg ikke gjør. Huslig og aktiv type. Jeg tar nok mer ansvar for matlaging men det er fordi jeg elsker det, så kan han heller rydde kjøkkenet etterpå he he.
Heaven har født::) Skrevet 6. august 2008 #21 Skrevet 6. august 2008 tar stell og legging, støvsuger,hjelper ungene jeg har fra før med lekser o.l, blir med de på fotball, tar ut søpla, klipper gress , går på butikken og handler, ordner seg fri ved ultralyder osv, står opp på natten de få gangene snuppa våkner under tannfrembrudd/mista smokk, står opp om morgenen når han har fri. Flinke ,snille hensynsfulle mannen min:)
Holly❄️ Skrevet 6. august 2008 #22 Skrevet 6. august 2008 Går på do, spiller på pcn og lager seg mat... Men hjelper til når jeg ber han om hjelp til noe. F.eks det er han som tar ut av oppvaskmaskinen, men gjør d aldri uoppfordret.. Ganske irriterende, men er flink når han først gjør som han blir bedt om. Dårlig oppdragelse ja, men sånn går d når man vokser opp alene med pappan sin som ikke er av det mest ryddige menneske:P
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. august 2008 #23 Skrevet 6. august 2008 Haha! Skriver under den Fox`y
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 6. august 2008 #24 Skrevet 6. august 2008 Rydder opp og setter inn i oppvaskmaskina etter middagen om jeg har lagd middag. Og vanner planter...
Sylteflesk Skrevet 6. august 2008 #25 Skrevet 6. august 2008 Alt! Står opp med vesla, gir henne grøt og leverer og henter i barnehagen. Lager middag de fleste dagene. Vasker opp, tar ut av oppvaskmaskinen hver morgen. Støvsuger, vasker gulv. Vasker klær, henger dem opp og tar dem ned igjen. Og ellers alt av mekking og reparasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå