snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 ikke fått resepten så kan ikke lese meg til de ennå.. får den vel i morgen ikm 14 denne mnd altså el aner ikke egentlig er på 34 dagers syklus ca... hm noen som orker forklare meg dette???
To gutter + en til? Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hei, jeg har hatt to enkle runder med pergo (og fikk eggløsning begge gangene, men ble gravid i en pausemåned:-) Man skal begynne mellom dag 2 og 5, tror jeg, avhengig av lengden på syklusen din normalt sett. Jeg hadde lange sykluser, og begynte på dag 4, men dette vurderer legen din for deg. Deretter fikk jeg rask ul fra dag 11 for å holde oppsikt med eggstokkene (har pco, så det er mulighet for overstimulering), og for å være så sikker som mulig på når eggløsningen kommer. Det kan også variere fra person til person, selv fikk jeg den på dag 17 med enkel kur. Lykke til!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 hm legen min sender bare resepten og et papir sa han... hm jeg aner jo ikke hva jeg gjør liksom.. har ca 34 dagers sykluser har både el og mensen
74skytte Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Noen starter på 3 mensdag, mens andre begynner på 5 mensdag. Lykke til!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 får håpe de kommer i posten må begynne på de neste uke da regner jeg med....
To gutter + en til? Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 For mange år siden fikk jeg en pergo-resept på den måten - rett i hånda, uten mer forklaringer. Synes nesten det er litt useriøst etter å ha fått skikkelig oppfølging av flink gynekolog! Det er jo ikke slik at en eggløsning betyr fulltreffer i seg selv, timingen er også viktig her! Ville brukt eggløsningstester fra ganske tidlig i syklusen hvis jeg var deg, for å være sikker på at dere ikke bommer.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 ja bruker de til vanlig har truffet flere ganger men ikke noe reaksjon vist du skjønner... gynykologen som ga meg den han er veldig flink han er nok bare litt lei maset mitt.. var inne i april.. ringer litt ofte også.. e vel panisk kanskje.. men hadde han bare engasjert seg hadde de sikkert gått fort... men men ble veldig syt dette.. men du skjønner kanskje..
To gutter + en til? Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Nei, man blir jo ikke helt rasjonell når man bare MÅ ha en liten baby. Håper det funker for deg denne gangen!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2008 håper de for siden jeg har både el og mensen og ca syklus dagene 34 så håper jeg de går lettere nå liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå