Gå til innhold

Oktober damer!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant ut av det i slutten av februar da eg var ca 1 mnd på vei... Ble unnfanget i slutten av januar... :) Vet datoen også... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant det ut i midten av februar. Datoen unnfangesen skjedde på har jeg ikke peiling på. Men det synes jeg ikke har noen betydning heller:-) Men første dag i siste mens var 5. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker datoen fordi eg hadde besøk av lillesøster, som ikkje liker å sove aleine pga diverse. Eg gikk på Pergotime for å bli gravid, og hadde eggløsning den helga... SÅ eg måtte snike med inn til samboeren... Hehe... ;) Har ikkje stor betydning, berre ei litt artig historie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som hadde første dag av siste mens den 5. januar - når har du termin? Jeg hadde 1. dag av siste mens 6. januar, og har termin 11. oktober.

 

Fant ut at jeg var gravid 5. februar. Jeg lot mannen min ha gleden av å sjekke gravitesten og gi meg nyheten, siden dette er 3. graviditet. Det var stort å la ham fortelle meg det!! Det blikket han hadde i øynene før ordene kom ut var ubetalelig! Kan anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også første dag av sist mens 6. januar, men har UL-termin 24. oktober. :/ Jeg testet positivt 14. februar (Valentine's Day :), men kunne nok ha testet positivt flere dager tidligere, hvis jeg bare hadde tenkt tanken på at det kunne klaffe så fort... Jeg hadde akkurat sluttet på p-piller, så det kan godt tenkes EL kom ganske sent, men likevel er jeg ganske sikker på at terminen min ikke stemmer. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg hadde første dag av siste mens 9. januar, og har 17. oktober som termin. Og den termindatoen har eg hatt fra første legebesøk, ul bekrefter denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vårt første IVF forsøk i januar, med pick-up og befruktning 14. januar og innsetting 16. januar - så alt var nøye planlagt for vår del ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet på p-pillen 30. desember, første dag av siste menstruasjon 1. januar. Ultralydtermin 7. oktober. Når unnfangelsen skjedde er jeg usikker på da vi bevisst unngikk de dagene eggløsningen ville kommet på med en normal 28 dagerssyklus...vi tok en rekke halvkalkulerte risikoer med andre ord (for barn hadde vi lyst på, hadde bare ikke satt i gang med iherdig prøving ennå). Vet ikke når jeg hadde EL ettersom dette var første "normale" måned etter jeg sluttet på p-pillen.

 

Testet positivt på gravitest 4. februar etter å ha gått rundt med sterke mistanker i minst en ukes tid...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at jeg var gravid på morsdagen:) (den 10/2)

 

Unnfangelsen fant sted rundt slutten av jan, hadde siste dag med menstrasjon 13 jan. Var ca akkurat 4 uker på vei da jeg tok testen.. (babyen var da to uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde siste mens 12 jan og har fått termin 16 okt...

Tok testen 5 feb... og jaggu meg fikk vi oss en overraskelse igjen. Snart er jeg tre barns mor uten å ha planlagt noen av dem. Men høyt ønsket er de likevel.

 

"jeg gjør da ikke forskjell på barna mine"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dagen av siste mens var 4. jan. Hadde sex kun én gang, det var 13. jan. Har alltid hatt lang syklus og trodde det var trygt. :-) Husker ikke dato jeg tok testen, men ca 25. feb, da jeg husker jeg var 6+ uker på vei. Ble veldig glad, jeg. Har ønsket meg flere barn i mange år (datteren er 7 år nå). Har termin 11. okt og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 11.oktober (UL-termin) og hadde første dag av siste mens 1. januar. Fant det ut med en test 29. januar, da jeg var akkurat 4 uker på vei i følge menstermin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei det er ikke jeg som har skrevet det innlegget men jeg hadde også første dag i siste mens 5 jan og jeg har fått termin 15 okt..likte innlegget ditt om å la mannen din lese svaret til deg, det var en fin måte og gjøre det på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til meg80 med oktoberbaby.. ser det er en annen damer her inne som har første dag av siste mens 6 jan.slik som deg og har fått termin 11 okt, selv har jeg fått 15 okt og hadde første dag i siste mens 5 jan. kjenner en som hadde første dag i siste mens 7 jan og fikk termin 13 okt..de to siste terminene jeg har skrevet eg gitt på ultralyd.. ultralyd terminer kan misse med 14 dager pluss/minus etter hva jeg har forstått på en jordmor jeg pratet med en gang.. håper du fikk noe ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde siste mens 30.desember,testet positivt 30.januar (ventet med å ta testen helt til da,var litt lei etter mange forsøk mnd før..)siden den ikke kom den 30.januar,tok jeg test da, og den var pos:):):):) fikk ul termin 5.oktober:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...