flust Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg var tilfeldigvis innom Lindex i dag og kom over billig regntøy. Det var ulike farger og størrelser, så jeg fant ikke bukse og jakke som matchet i både farge og størrelse, men jeg kjøpte en ekstra regnbukse til 60 kroner. 70% avslag. Merket var Bamse, og det tror jeg har fått skryt. Virket solid iallefall!
Mamma´n til A og F Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Takk for tipset! Så det går greit å bare kjøpe bukse eller jakke, og ikke hele dressen?
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 flott at du har fått det billig jeg var ikke fornøyd med bamse regntøyet til jenta mi,hun var kliss våt etter å ha brukt det. men det kan hende jeg har vært uheldig!!!
flust Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Oi, og jeg som trodde det var så bra... Er det flere som har opplevd det samme?
Meg og knoll&tott Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jentungen her har ett sett med bamse, og jeg er fornøyd. Vi bor i Bergen, så det bør vel være reklame nok Jeg var og på lindex idag, fant masse masse klær til 19 kr!!! Og ikke bare sommerklær. Jeans og collegejakke. Handlet litt vel mye, så det var jo rene julekvelden her:) Kunne nesten ikke gå ifra di klærne til den prisen:)
partyoffive Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Trodde bamse regntoyet til Lindex fikk bra test resultater jeg? Her har vi brukt Reflex til alle mann. Men liker bamse, spes. til jente. Knall fine farger!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 KJøpte det i fjor etter best i testen, som det vant! (OJ, for en dårlig setning...). Har vært veldig fornøyd, minsten vår har ikke vært våt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå