Gå til innhold

Er det bare jeg som overreagerer? LANGT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som overreagerer eller hvordan ville dere reagert på noe slikt som dette? Beklager det ble litt lenger enn planlagt…

For en stund tilbake så lånte jeg dataen til sambo, og nede på linja lå det en msn samtale med ei venninne av han.. Jeg har aldri fått sett hva ho har skrevet på telefonen, msn eller ”tryneboka”.. Ikke at det er noe galt i det, men siden at han viser meg ALT fra alle andre blir jeg litt mistenksom.. Så jeg klarte ikke å la være, jeg måtte bare ta en titt…

Men altså denne kvelden føre, jeg gikk å la meg tidligere.. Men spurte gang på gang om han ville komme og legge seg sammen med meg, men ”Neeei, jeg kommer snart” var svaret jeg fikk hver gang.. Men han hadde altså hatt en meget interessant samtale med henne, eller kan vel heller si det som det er; NETTSEX!

Han beskrev meget detaljert om alt han ville gjøre med henne, og at han så gjerne skulle vært hos henne men kunne ikke p.g.a. meg osv…

Og når han til slutt kommer og legger seg, sier han bare natta, kysser meg på kinnet og legger seg med ryggen mot meg!

Jeg konfronterte han når jeg så dette, og da var det beklagelser og han hadde ikke ment noe med det og bla bla bla.. Men siden han visste at jeg ikke likte dette noe særlig, og ble faktisk såret, så lovet han meg at dette skulle ALDRI gjenta seg!

Etter hvert som tiden gikk, tenkte jeg ikke noe mer over dette..

Men for noen dager siden lurte han på om jeg kunne sende en melding for han, noe jeg gjorde og gikk på sendte etterpå for å kontrollere at den var sendt, det var den, og det var MANGE andre meldinger også… Til denne venninnen…

Jeg gikk inn og tittet, og det var samme typen meldinger som det hadde vært på msn, pluss litt til. Om hvor deilig hun er, og at han gjerne ville ha FLERE bilder og videoer av henne!!! Igjen så tar jeg dette opp, først later han som ingenting.. Neeei, han har da ikke sendt noen meldinger eller fått noe av henne.. Helt til jeg viste han at han hadde glemt å slette disse meldingene.. Joa, så hadde de tastet da, men han mente jo ikke noe med det! Og det var hun som hadde begynt å sende osv..

Men nå var jeg drit lei, stemmer dette at hun bare sender slikt uten videre så ville jeg bare si ifra at nå var det nok av det! Og det gjorde jeg, jeg sendte henne en melding, og ba henne ganske klart om å ligge unna.. Jeg fikk faktisk svar fort hvor hun ”la seg flat og beklaget” som hun så ”fint” skrev..

Dette er bare for ett par dager siden, og han har sagt at jeg ikke trenger å tenke noe mer på henne, for hun vil ikke ha noe kontakt med han lenger..

Men han skulle vise meg noe på ”tryneboka” si i går, og glemte seg nok litt bort, så han var ikke rask nok til å gå inn på riktig ”mail/post” så jeg så at de hadde tastet der etter alt dette.. Ja vel, tenkte jeg.. Hva er dette for noe tull, juger han bare til meg?!

Så jeg klarte ikke å la være, jeg gikk inn og tittet på den i sted.. Hvor han BEKLAGER til HENNE om at jeg sendte melding og at jeg er skamfull! Jeg er for pokker ikke skamfull for å ha sendt henne den meldingen! Men hun ble visst fornøyd med det, for etter det var det full gang med blunke fjes igjen…

Åååå, jeg blir bare så sint, lei meg, skuffet og tråkket på og så lite verdt, alt på engang!

Men jeg har kanskje fortjent det? Jeg burde ikke sett på hva de hadde skrevet om, og jeg skulle ønske jeg aldri hadde sett det, men gjort er gjort…

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet du i hvertfall hvor du har ham. Og denne dama må jo være ganske viktig for han, når han gang på gang lover å bryte kontakten, men ikke gjør det.

Skrevet

Dvs, du overreagerer ikke i det hele tatt. Bare en av disse episodene hadde gjort meg skeptisk. For denne atferden sier jo mye om mannen, holdninger og moral.

Skrevet

Ærlig talt!!! Null overreaksjon fra deg, heller en under reaksjon. Be han se det fra din side.. Spør om han hadde likt at du gjorde det. Eller be om pause fra hele typen. Kvalmt!

Skrevet

For en dritt sekk!!!!! først vil jeg bare si at det er jo ikke bare henne som skal ligge unna han, men han av ho og. Og at han sier unnskyld til henne etter alt de har skrevet er helt uaksetabelt. Er det deg eller henne han er sammen med?

Jeg ville nesten sett på dette som utroskap, og hevet dritten ut!

Skrevet

jeg hadde fanken sett på dette som utroskap! Har de møttes kansje? Hva har de gjort då i såfall? hva feilier det fyren? Null respekt for deg ser jeg hvertfall.. helsikken.. blir så sint når jeg leser sånn, for har vært gjennom det samme, og det var ikke bare med en tilfeldig, det var med min bestevennine!! LIKSOM!!! helsikken.. trodde jeg skulle dø.. har aldri hatt en knust hjerte før, men det hadde jeg da.. nei, dette er ingen overreaksjon.. Min samboer og bestevennien sier jeg overresgerte, for jeg kuttet kontakten mellom dem.. unntatt når vi er med hverandre liksom.. hedde jeg hatt guds, så hadde jeg slått, det lover jeg!

Skrevet

Syns ikke du overreagerer, du har all rett til å være sint. Dette jeg sier nå, er ikke vondt ment, men: tror du kanskje han forsøker å få deg til å slå opp ? Syns det er litt påfallende at han går fra msn eller ber deg sende mld fra hans mobil, skal vise deg noe på facebook, vel vitende om at han har mail fra hun dama der??

Jeg tenker at han enten ikke har baller til å gjøre det slutt selv, eller at han er usannsynlig distrè?

Men jeg kjenner han jo ikke.

Du har absolutt ikke fortjent dette! Og greit, kanskje du ikke skulle gå inn på hans msn (men syns ikke det er så galt jeg da, når man bor sammen), men det rettferdiggjør på ingen måte det han har gjort mot deg. Idiot er han

Skrevet

HERREGUD!!!! Gjør det slutt med den dritten!!!! Ingen hadde fått behandlet meg sånn!! Skal garantere at han kommer til å være utro hvis han får sjansen, hvis han ikke allerede har vært det!!!

Skrevet

Nei, du overreagerer absolutt ikke! Du er desverre sammen med en drittsekk som vil ha kaka og spise den også (Have one's cake and eating it too)!

Nei du. Desverre vil nok ikke han slutte med dette. Han vil ha deg hjemme (som hushjelp, et nyp når det trengs) og han vil leve ut fantasier med henne. Han er en god, gammeldags skitstøvel som ikke fortjener deg eller din tilgivelse.Ingen fortjener en sånn kjæreste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...