Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hadde jeg visst hvor du bodde skulle jeg kommet å stjålet den hvite kjolen!!! Døds lekker.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Ja ikke sant? Hehe. Da er det best jeg ikke sier fra når den har kommet da!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hehe, ja er nok det! Veldig missunnelig på den gitt!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Håper bare jeg har målt riktig nå, så kjolen passer. hehe. *Dytter oppigjen til kua mi*
melkekua™ Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Da har jeg vært innom og kikket :-p Smykket likte jeg veldig godt! Kjolen var utrolig lekker!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Du har sånn lugg jeg alltid har drømt om! Gikk til frisøren en gang, ba om sånn og kom ut som Mikke Mus. Uff. Har aldri turt å be om det siden..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2008 vesla huff, men nå lo jeg litt. jeg vet akkurat hva du mener!!! jeg har prøvd utallige frisører før jeg fant pia på grunerløkka. autentisks 50-talls frisørsalong med den vakreste damen som klipper håret mitt! Sukk. Om du bor i oslo eller i nærheten heter salongen billie bangs og ligger altså på grunerløkka..
Gjest Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Hehe, ja, jeg kan også le av det nå, men det var ikke særlig gøy akkurat der og da. Det så jo helt villt ut! Ååå, shit, bor i oslo og skal absolutt vurdere en tur dit altså! Tusen takk for tipset! Hørtes jo bare helt knall ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå