Gå til innhold

Noen med peiling på KATT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en 9 mnd gammel hunnkatt som hoster. Hun får innimellom slike hosteanfall. Var nettopp til dyrlegen og ble sterilisert. husker ikke helt når denne hostingen begynte men det har vel stått på et par-tre uker kanskje. Det er nå de siste dagene at vi har lagt ordentlig merke til det. Kommer ingenting opp når hun hoster.

Leste nettopp på nettet at det kan være innvollsorm på..eh...lungene? Kan isåfall dette smitte mennesker? Har nemlig en veldig veldig dårlig vane med å nusse katta mi på snuten. Fysj og æsj ja, men jeg kan ikke noe for det. Kan jeg også få orm på lungene da??ANGST!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innvollorm på lungene kan være farlig. gi henne ormekur, (noe hun burde få uansett og vaksine)

tror ikek det er farlig på deg nei. kos med glede. :)

Skrevet

Takk takk :) Vi skal til dyrlegen imorgen men ble bare så bekymret. Go- pusen min vetdu :) Uff har nusset på kattene helt siden jeg var lita. Vond å vende :) Ikke fått orm enda da men ble litt redd likvell. hehe

Skrevet

Har dere nettopp byttet til en annen type fôr? Det var det første jeg kom til å tenke på... Da vi fikk vår pus, kjøpte vi eukanuba hos dyrebutikken. Katten hostet til stadighet, og vi spurte først i dyrebutikken og fikk tips om å bytte fôr. Det gjorde vi, og hun har ikke hostet slik siden!

Men det kan jo også være mye annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...