Donna1 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 altså for exakt et år siden i mai så var jeg hos tannlegen å betalte over 5000:,- for å rotfylle 2 tenner. greit nok det (betaler gjerne dte om det skal holde) men nå i dte siste alts de siste 2 mnd så har det begynt flasse eller hva jeg kan kalle det fra den ene tann som han rotfylte og jeg kan kjenne at det er litt hakk i tanna pga det(håper dere skjønner jhva jeg mener) men det jeg lurer på er om det skal bare holde et år av gangen sånn rotfylling..jeg som trudde at det holde lengre ass:( må luissom ut med 5000 ,- i året for å ordne tenner.synes det er litt i overkant. eller må jeg bare innse at dte er bare sånn? noen som vet?
Mamman til Ovedie Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 En rotfylling skal holde atskillelig lengre enn ett år.. Ta en tlf til tannlegen og legg frem problemet.. Tipper det er toppfyllingen som er gått en liten bit av.. Neppe selve rotfyllingen.. Få det ordnet mens du er gravid. Vi skal jo ha gratis tannlege i svangerskapet såvidt jeg vet :-)
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 er ikke noe gratis tannlege mens man er gravid. jeg spurte tannlegen om dette.
Donna1 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 er ikke gravid men lurer fælt på om jeg må betale extra for å få ordnet på tanna? det iser ,litt da jeg drikker kaldt osv...og detskal jo ikke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå