Gå til innhold

PartnerBytte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vi har vurdert 3kant, men føler for å unngå for mye regler og sjalusi så virker partnerbytte en langt mer stabilt alternativ og har et mer avslappet forhold til det også.

 

Noen som har prøvd dette og kan dele sine erfaringer om det er noe verd å prøve og om det eventuelt byr på mindre problemer enn en 3 kant ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I bunn og grunn så handler trekant og partner bytte om det samme. Man ligger jo med en annen. så vis man er sjalu når det gjelder trekant, så vil jeg nå si at partner bytte kanskje ikke er såå lurt da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi tenker som så at da får begge smake/ha en annen partner samtidig. Slik at ikke kun en får ha en partner ekstra, da blir det jo balanse og så lenge man da er enig så vil man jo unngå sjalusi så lenge man er enig.

 

Men har noen erfaringer for å ha prøvd partnerbytte ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt spennende ut, jeg hadde kanskje taklet min del. Men absolutt ikke att kjæresten lå med en annen jente *grøsse*

 

Så da kan jeg nok legge fra meg det teamet.

 

Det og være utro med en som likte meg, hadde fått meg til å føle meg fin og spesiell ovenfor han.

Men og ha sex med en mann som bare var med på partnerbytte, og hadde en flott dame hjemme som kan elsket hadde jeg ikke likt.

Nesten ikke vits og ha sex med han da, hva om han syns jeg var drit? Og tenkte på dama si hjemme liksom.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg ville jo ikke egentlig gjort det med noen en kjenner eller en som en liker. Da har man jo faren med at en kan bli forelsket i vedkommende. Og er jo for å redusere faren for slike ting en ønsker med noen man ikke har kjennskap til fra før.

 

Men er det noen som har prøvd det si hva de syntes ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har prøvd partnerbytte, med noen som vi såvidt kjennte faktisk. Hadde fjern kontakt med de en stund, så plutselig fant vi alle tonen og kom fram til å prøve det.

 

Hva lurer dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan opplevdes det ? Ble det noe uro i ettertid ? Hvor prøvde dere det og hadde man delte rom osv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt begge deler. Partnerbytte ble med en gang.. Ikke noe for meg.. Foretrekker desidert trekant med to gutter så klart ;) Det har vi hatt ca 20 ganger med en fast en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterpå så jeg og mannen min på hverandre med øyne som "hvordan var det?" "var det godt?" "verdt å gjøre flere ganger?". Til slutt sprakk vi, og snakket ut om det. Ifølge han var det godt, og spennende med noe nytt (noe som såret meg og høre) Jeg syntes det var spennende mens det varte, men angret meg nesten etterpå- følte meg utro.

 

Og det var det, ikke snakk om det mer. Men har tenkt OFTE på det, tror ikke han har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til HI

 

Vi har prøvd både trekant og partnerbytte. Og sitter igjen med følgende erfaringer.

 

Trekant: spennende for meg med en ekstra mann, var helt ubeskrivelig deilig og travelt, aldri vært så mye i fokus før som akkuratt da.

Virker som mannen min også syntes at det var gøy, men såklart han får jo ikke samme nytten i den forstand. Men han syntes det var spennende men vi hadde jo noen regler. Det må ein ha.

 

Partnerbytte: Dette var noe som han syntes var helt utrolig, da fikk han også kose seg og utfylle sine fantasier. Han sa han likte og føle som vi var utro mot hverandre men som fantasi og lek. Vi gjorde dette på et hotell rom. Først i samme rom, men eg syns det blei litt ubehagelig å ligge der og stønne når min mann holdt på med "sin" dame så vi gikk på hvert vårt rom og alt gikk bra.

 

Jeg føler ikke at noen av oss ble sjalu når alt var over, vi var redd for det først men de var hyggelige folk vi gjorde det med og alle visste at det var kun for morroa vi gjorde dette og så skilles en.

 

Så vi har kun positive erfaringer med begge løsninger,

Men unngå og ta med noen en kjenner så går det fint!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mannen min laget oss en profil på cupido,der får du kanskje litt bedre oversikt over hva dere egentlig vil?

 

Vi har hatt 3-kant et par ganger med en ekstra kvinne,og ønsker nå å treffe andre par,det er foresten ufattelig mange som tenner på gravide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er enige. Prøv å lag en profil på Cupido.no

 

Der er det kun seriøse par ein kan snakka med og diskutere med. Me har prøvd dette flere ganger uten at det har gått utover forholdet vårt.

 

Så lenge ein elsker hverandre og stoler på hverandre så skjer det ingenting galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Nå har vi prøvd cupido i endel mnd som ble tipset om.

 

Men har ikke vært enkelt å finne noen som faktisk er seriøse.

 

Noen andre som vet om andre sider som man kan finne noen hvor dette også kan være interesse for ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Hei!

Vi har prøvd ut trekant med ekstra mann. Var utrolig deilig og kona likte det ekstra godt ettersom hun ble hans faste elskerinne uten min viten. Vi er gift i dag og har en datter i sammen på 10 år.  Hun ble unnfanget på julebord sammen med elskeren. Jeg fikk ikke kunnskap ang farskapet på dattera mi før det hadde gått ett år. 

Tenk dere godt om!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd ut trekant med en ekstra jente. Var morro, jeg er bifil, så hadde samme utbytte. 

Partnerbytte har vi ikke prøvd. 

Anonymkode: 863cc...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI har fått forespørsel om partnerbytte av tre (!) andre vennepar. Jeg fått forespørsel om å være med på trekant av et fjerde vennepar. Når jeg leser hva jeg selv skriver her, så tenker jeg at vi muligens har litt vel løsslupne venner 😄 

Vi har aldri vært med på noe av det, bare lekt oss med tanken. Vennene våre har ment at det ville være best sammen med folk man kjenner, men vi er ikke så enige i det. Vi ønsker ikke å sette vennskap på spill for sex. Da ville vi heller lagt ut en kontaktannonse på Cupido slik andre nevner over her. 

 

Anonymkode: 5177f...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mannen1000 skrev:

Hei!

Vi har prøvd ut trekant med ekstra mann. Var utrolig deilig og kona likte det ekstra godt ettersom hun ble hans faste elskerinne uten min viten. Vi er gift i dag og har en datter i sammen på 10 år.  Hun ble unnfanget på julebord sammen med elskeren. Jeg fikk ikke kunnskap ang farskapet på dattera mi før det hadde gått ett år. 

Tenk dere godt om!!!

Lagde du profil KUN for å dra opp gamle sextråder? Hun som startet denne for 11 år siden sitter neppe og lurer fortsatt! 

Anonymkode: a0e77...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne tråden er sååå 2008 🙄

Anonymkode: 08e4c...a5f

Wonder why........

Anonymkode: 2f404...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...