meg & to små vampyrer Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg har lyst på nye klær, men vi er jo prøvere. Tenker hele tida at det er dumt å kjøpte i tilfelle... Uff. Og garderoben min lider under mangel på fornying de siste åra da.. Hvordan gjør dere andre det? Kjøper dere litt uansett?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg kjøper de klærene jeg har lyst på, selv om jeg ikke kan bruke de når jeg blir gravid. Mange vanlige topper/gensre kan jo brukes selv om man er gravid. Dessuten, man er bare gravid i ni måneder.... :-D NÅR jeg blir gravid skal jeg heller investere i noen mammaklær, men det kan jo ta laaaang tid...
meg & to små vampyrer Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 He he, joda, mange kan brukes når man er gravid. Men jeg husker jo forrige graviditet, de satt ikke pent når magen kom.. Og etterpå var det litt sånn "åneimagenserutsomenbolledeig"følelse som gjorde at jeg ikke brukte de på noen måneder.. så i realiteteten var det en stund jeg ikke brukte de...
¤A-09¤ Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Nå om dagen finnes det jo iallfall masse topper og gensere som er løse rundt magen:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Jo, men jeg vil ikke ha det. Jeg vil ha vanlige klær. Fikk ganske avsmak for bare å bruke løse tunikaer da jeg var gravid sist. Liker det innimellom, men føler at DET har jeg nok av hjemme.
Heleneharepus Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 :-) Skjønner godt hva du mener! Jeg kjøper litt klær, men kjøper bare overdeler jeg kan bruke litt utover i svangerskapet....noen tunikaer, men også vanlige topper med stretch i. (Jeg synes det er fint å fremheve magen når man er gravid - ingen ting er flottere enn gravide kvinner) så jeg passer på at det iallefall er litt lengde på dem. Bukser og andre benklær holder jeg meg unna, jeg holder ut til mamma klær kan innkjøpes. Dessuten er min erfaring fra forrige svangerskap at kroppen enres seg litt etter no mnd graviditet. Rompa var ikke lite spretten og magen var en brøddeig.
Shauri Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Jeg er ikke redd for å kjøpe vanlige klær og andre ting jeg har lyst på. Selv om man prøver å formere seg kan man ikke la livet stoppe opp.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2008 Jeg har lang overkropp så må kjøpe de lengste toppene uansett. Men husker at de vanlige klærne ikke satt pent selv om de var stretchy...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Enig med deg Mamma i 2009?! Vi må leve så normalt som mulig frem til en evt. graviditet! Det gjør jeg, bortsett fra at jeg drikker mindre kaffe/cola og alkohol! Livet kan ikke settes på vent.... Vet jo ikke om det tar 1 måned eller 20 måneder før man blir gravid... Så kjøp nye klær (alt med måte...), kos deg og lev livet
blablablu Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 det fins såkalte mage bånd som man kan dekke magen med når gensrene blir for små i graviditeten.. en venninne av meg brukte mye dette..syns det var fint jeg..fremhever magen og skjuler det som stikker utenfor genseren..fås i forskjellige farger.. vet de selger de på ellos:) men vet ikke hvor inn de er da?? er ikke sikkert jeg hadde gått med de selv..
Eva76 Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Har prøvd nå i 2,5 år og har tenkt litt sånn: men jeg skal jo snart være gravid -hele tiden. MEN klær må man jo ha, så etterhvert som jeg har behøvd noe/ hatt en anledning jeg må ha klær til har jeg jo selvfølgelig kjøpt -og slett ikke alt kan brukes ved en graviditet (ikke så mye i det heletatt om jeg tenker meg om) Hadde jeg visst hvor lang tid det skulle ta hadde jeg nok brukt mer penger på nye klær, men ser det fra den lyse siden: Jeg er veldig miljøvennlig for tida! Sliter lengre på gamle klær og kjøper lite nytt ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 7. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. august 2008 He he, jeg har som sagt vært gravid selv og slike vil jeg ikke gå med. Jeg syns ikke de er noe fine rett og slett.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. august 2008 Ja, Eva76, det er jo et viktig poeng. Jeg vet jo ikke hvor lang tid dette tar, så egentlig bør jeg jo bare kjøpt som om vi ikke prøver:)
megogdetretrolla Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 Jeg har kjøpt noen nye strikkejakker til høsten, de kan jeg ihvertfall bruke hvis jeg blir gravid (krysse fingrene) de nærmeste månedene. Sist passet nesten ingen av klærne mine etter bare noen måneder. Har planer om å være litt flinkere med gotterispisingen denne gangen, men man det spørs vel:)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 7. august 2008 #15 Skrevet 7. august 2008 Jeg så en ekstern link på siden til barn i magen at det finnes sånne "bånd" som man kan ha rundt magen som fungerer som topp-forlengere:) de så veldig fine ut og man kan få de i forskjellige farger slik at man kan ha de under andre topper uten at det ser rart ut.. de het belly et eller annet.. skal se om jeg finner linken så sender jeg:) Har tenkt samme tanken som dere om at det kanskje er dumt å kjøpe noe nytt i tilfelle... men shit.. det tar jo uansett en stund før det synes sånn veldig..gjør det ikke?? Jeg ville iallefall kjøpt det jeg hadde hatt lyst på sånn at man kan føle seg vel i nuet;) Klem
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 7. august 2008 #16 Skrevet 7. august 2008 Jeg fant den:) http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=1_1105&products_id=5466 Håper dere finner noe som passer:)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. august 2008 Ja, det er slike bånd de snakket om lenger oppe. Ikke sikkert det tar så lang tid før det synes vet du. Jeg blir evt andregangs, så da synes det vel ofte raskere uansett. Forrige gang syntes det ikke for andre enn meg før uke 15-16 og uke 17-18 tok det litt av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå