Gå til innhold

Har noen spm ang spiral om noen gidd svare =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å huske på å ta piller.. så da er jeg dømt til å bli gravid eller bruke kondom, noe kjæresten min helst ikke vil...

Men jeg har hørt at det er vondt å sette den inn.. Hva er deres erfaringer?

Bør jeg velge kobber spiral eller hormonspiral?

Merker mannen noe til de trådene som kommer ut? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bare hatt hormon spiral å aldri mere.var ikke det verste å sette den inn.men jeg hadde mye plager,blødde konstant og humøret var helt tragisk.å sex lysten lik 0,gubben sa alltid at han skjønte hvorfor det het prevansjon.å ja han kjente trådene,de ble mykere etter vært da..

Skrevet

Har kobberspiral, og er igrunn fornøyd. Det var litt vondt å sette den inn, og gjorde litt vondt etterpå.

Mannen kjenner spiralen under sex, men det plager ham ikke.

Blør som normalt, dog med litt mer menssmerter til tider...

Skrevet

Jeg har hormonspiral og synes ikke det var noe verre å sette den inn enn det er å ta celleprøve. Småblødde litt de første par mnd, men har kun hatt småblødninger et par ganger etter det (har hatt den snart et år). Har ammet frem til nå, så vet jo ikke om mensen kommer tilbake nå når jeg har sluttet...

Mannen har ikke merket trådene.

Hvis du er skeptisk til spiral (noe som er unødvendig;-) ), kan jeg anbefale deg å prøve p-ring. Den setter man i og lar den være i 3uker, før man tar den ut og går uten en uke, så man trenger bare å huske den to ganger i mnd. Jeg la inn huskelapp på mobilen sånn at jeg ikke skulle glemme det de to gangene. Hvis du skulle glemme å ta den ut, så er det ikke noe problem å gå med den noen dager for lenge.

Skrevet

takk for svar..Mulig jeg skal tørre å gå for spiral, men kjedelig å betale så mye for hormonspiral om man plutselig skal få skikkelige blødninger og menssmerter når man ikke er plaget fra før :s

Skrevet

jeg har kobber spiral,er fornøyd jeg:) kostet meg bare 250 kr.litt vond å sette inn men d gikk fort:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...