Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som vet om jeg kan gi litt mme i tilleg til å amme? har en liten frøken på litt over en månde som ikke sover noe særlig på dagen (men fint om natten) hun ammer veldig ofte, så derfor tenkte jeg å kansje gi henne litt mme slik at hun blir god å mett en gang på dagen, i håp om at hun kansje sover litt da..

hva tror dere om det?erfaringer noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange klarer jo å kombinere mme og mm. Jeg måtte lære min lille gutt på 2-3 mnd å ta flaske (blandet da mme og mm) og det endte opp med at han nektet å ta puppen. Flaska var jo såå lettvindt! Så amminga mi slutta med det :(

Jenta di er jo liten enda så det er vanlig at de skal ha mat ofe. Og hun sover jo godt på natta så ville sett det litt an før jeg begynt med mme, om jeg var deg. Skjønner du blir sliten av det men kan være en overgangsfase.

Skrevet

joda, det kan jo være en overgang..men hun ammer iallefall annenvær time hele dagen å vær tredje time på natten. det er egentlig ikke ett problem å amme henne så ofte, problemet er egentlig at hun ikke sover på dagen å er våken, sint å grinete i 12 timer.. uff, vet jeg syter nå men..

Skrevet

jeg føler med deg, vet det er en slitsom periode. Min erfaring er at du skal gjøre som passer barnet og DEG best.. om hun ikke sover og virker misfornøyd kan det være at hun trenger mer mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...