Gå til innhold

Magen har sunket merkbart og hodet er festet (37+2 og andregangs).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag og hun kunne konstantere umiddelbart at hodet var festet og at magen var sunket betraktelig. Hadde ikke samme opplevelse sist svangerskap og nå går jeg og tror det kommer til å skje noe snart. Har jeg grunn til å håpe på at jeg ikke skal gå lenge til? 20 dager til UL-termin og 10 dager til menstermin, så nå er jeg spent på om det setter i gang snart. Sist opplevde jeg lite tegn på nært forestående fødsel, gikk 12 dager over UL-termin før jeg ble satt i gang og det hele endte i akutt keisersnitt. Så nå krysser jeg alt jeg har for at ting skjer naturlig denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hodet er festet og at magen har sunket er dessverre ikke tegn på at en fødsel er nært forestående.

Ei heller er det et tegn på at fødsel er lang unna at hodet ikke er festet og magen ikke har sunket.

Men det er jo lov å håpe :-)

Skrevet

Nei, jeg trodde vel egentlig det. Men som du sier, det er lov å håpe. Kjenner meg bare så mer nær målet nå enn med forrige. Da skjedde det liksom ingenting på slutten, annet en en slimpropp som datt ut.

Skrevet

Hehe,men da har du jo en god følelse på det, og det er jo alltids godt :-)

Her festet hodet seg ikke forrige gang, magen sank ikke og jeg fødte før ULtermin.

Nå er jeg 39+3 og magen har sunket og hodet er nesten festet. Tror og håper på fødsel hver dag.. Men ser ikke slik ut ennå :-( Men han kommer vel når han er klar tenker jeg.

Men skjønner GODT at du er utolmodig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...