trollmor85 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg har fått vepsebol rett utenfor ytterdøra mi, og jeg er livredd veps... Hvordan blir jeg kvitt vepsebolet? Leier leilighet, blir det da feil å spørre huseieren om hjelp?
petrine petruska petruse Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/08/05/542727.html Ikke gjør som han
hanna06+en til i feb 09:) Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 hei.mannen min fjernet et vepsebol hos min bestemor tidligere i sommer. det han gjorde var å hente hage slangen og hadde sikkeligkraft i spruten. stod litt på avstand og spylte det i stykker. kom sikkert 40 veps ut derfra men fikk ingen stikk,de rømmer fra vann. når du har spylt det til det har smuldret vekk tar du bare restene i en plastpose og legger den i søppla:) prøv dette:)
C@milla *EMIL* Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jepp..vi gjorde det samme. Hadde et under terrassetrappa og brukte hageslangen på full styrke.. gikk veldig bra! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå