happy mama Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg må søke perm fra jobben (ca 40%) for å få tatt studiene. Men får ikke dekket en ting av det jeg tar ut i perm. Er så kjedelig, de fleste kommune skal jo satse stort på kompetanseheving til de annsatte..Er litt små sur nå kjenner jeg. Vet andre kommuner dekker hele utd.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Jeg har ikke hørt at man får dekket dette? Er de bare for de som jobber i yrker der det er en stor fordel med og mangel på førskolelærere da eller?
Elletuppa Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 har ikke hørt at noen kommuner dekker de, vi har stor mangel her og kommunen vi ikke engang tilby mer lønn for å beholde de som de har..... 30 min kjøretur fra byen her s får man høyere lønn...
happy mama Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Ja, man får dekket 100% lønn. Men kun om man søker perm på fast annsettelse da under studietiden. Vet våres kommune har bruk for førskole utdannet fagfolk. De fleste barnehager har kun assistenter .bbb
happy mama Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 Elletuppa. Har hørt at skedsmo,lørenskog og bærum kommune gjør det. Bærun har lovet en startlønn på 310.000, gratis barnehageplass, gratis studentbolig ,+ da dekket utd...Urettferdig, som minsta i huset sier
meg & to små vampyrer Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Hvor bor du da happy mama? Flytte dit og prøve?
blåbæret Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Gikk i klasse med noen fra bydel Grüner og de fikk dekket slik du skriver, mot at de bandt seg til jobb i bydelen i 3 år etter endt utdannelse og at de bestod alle eksamener.
happy mama Skrevet 6. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2008 Kan jo ikke bare flytte fra huset vi bor i pga en utd. Trives for godt til det. Er ikke så alt for langt å kjøre til de kommunene som dekker de.. Men ønsker ikke lengre reise vei en det jeg har til d.d.. + at jeg ikke vil binde meg til de kommunene etter endt utd- Syns ærlig talt at kommune jeg hører til kunne dekket det. Har tross alt vært annsatt lenge hos de , siden -97. Så har masse bra å vise til på jobb fronten til de. Men hjelper ikke.. Skal ned å krangle med de i morra.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Du må vel regne med at om de dekker utdannelsen din så må du binde deg til å jobbe der en viss tid etterpå da...
happy mama Skrevet 6. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2008 Ja, det vil jeg tro Men det gjør jeg gladelig kommunen tilbyr meg den dealen ..b
happy mama Skrevet 6. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2008 hvis kommunen, skulle det stå ))) Trøtt nå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå