mams1979+2små Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg har ikke fått sett på en god stund, men fikk med meg litt av episoden i dag.. Men noen må fortelle meg om hvordan det har gått med alle de som var med i den helikopter-styrten...? Ble de funnet? Hmm.. dette har jeg lurt på, men ble ikke noe klokere av episoden i dag:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Lurer jeg også! Ble litt småhekta i løpet av permisjonen, men nå er den over så jeg har ikke fått sett på på noen uker... Ble de funnet? Overlevde alle?
partyoffive Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 De ble funnet. vet at Kim, Kit, Robbbie og Belle ble funnet og er ok. Vet ikke med piloten.
Heira☆ Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Piloten ble sendt til et annet sykehus, og han overlevde, han også.
Medium fikk guttebass Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Hva med Martha? Har hun også kommet hjem?
partyoffive Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 åja - yes! martha er også tilbake. Mye drama for ingenting. Alle er A-OK.
Medium fikk guttebass Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Å, så flott! Er Kit gravid nå? Eller vet vi ikke det enda, liksom? )
Mor di! Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Starter i jobb mandag, og det vil si at jeg går glipp av Home and away-har vært trofast tilhegnger i over ti år nå... =(
partyoffive Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 whaaaat? Er Kit gravid???? med Kim's barn??? nei og nei og nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå