Gå til innhold

Ang home and away.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått sett på en god stund, men fikk med meg litt av episoden i dag.. Men noen må fortelle meg om hvordan det har gått med alle de som var med i den helikopter-styrten...? Ble de funnet?

Hmm.. dette har jeg lurt på, men ble ikke noe klokere av episoden i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også! Ble litt småhekta i løpet av permisjonen, men nå er den over så jeg har ikke fått sett på på noen uker... Ble de funnet? Overlevde alle?

Skrevet

De ble funnet. vet at Kim, Kit, Robbbie og Belle ble funnet og er ok. Vet ikke med piloten.

Skrevet

Piloten ble sendt til et annet sykehus, og han overlevde, han også.

Skrevet

Hva med Martha? Har hun også kommet hjem?

Skrevet

åja - yes! martha er også tilbake. Mye drama for ingenting. Alle er A-OK.

Skrevet

Å, så flott!

 

Er Kit gravid nå? Eller vet vi ikke det enda, liksom? :o)

Skrevet

Starter i jobb mandag, og det vil si at jeg går glipp av Home and away-har vært trofast tilhegnger i over ti år nå... =(

Skrevet

whaaaat? Er Kit gravid???? med Kim's barn??? nei og nei og nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...