Mamma´n til A og F Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Vanligvis pleier bursdager feieres ukedager mellom fem og sju. Tenker å invitere feks søndag fra tre til fem....., da vi har noen som bor et stykke unna. Ville dere syns det var pes å levere barna deres i bursdag en søndag? Og at dette ødelegger helgen for resten av familien?
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Vi skal i bursdag i morgen, fra 16-18. Tror det er normalen her hvertfall. For meg hadde det ikke spilt noen rolle, men vet at mange holder helga litt hellig for familien....
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Vi har det alltid i helgen. Noe så slitsomt som å lage til barnebursdag ETTER en dag i barnehagen. Ikke aktuelt. Og jeg sender gjerne barne i bursdag i helgen, ikke så mange dager i året det gjelder.
*jaja* Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Nei, synes det er greit med både ukedager og helger. Spiller ingen trille
*smula* Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Det vil vel kanskje være sånn at ikke alle kan komme fordi det er i helgen. Men hos oss er det vanlig med barnebursdag på lørdag ettermiddag. Men så har vi små barn som legger seg kl.7, så da er det best for dem å være i selskap på dagtid.
winneboo Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg syns det er best i helgene. I ukedagene er vesla sliten etter en lang dag i barnehagen å da stresse i en bursdag mens vesla er trøtt og sliten å skal prøve å ha det gøy er ikke så gunstig her i gården. Vi skal i bursdag til en i barnehagen på lørdag fra kl 15-17 å jeg syns det er akkurat passe. Ikke for sent eller for tidlig, da får vi muligheten til å slappe av å ta oss tid. Slippe å stresse fra jobb til barnehagen, så hjem for å skifte(å ikke minst sulten som en hest) for så å sitte å trøkke i meg kaker og is..blææ..orker ikke det når jeg er sulten. Men det er bare min mening da
Mamma´n til A og F Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 Jeg tenker at lørdag er aktivitetsdag, mens søndag er "trøttedagen" og det kan være godt å sende ungene i bursdag?
Gjest Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Siden vi ofte er bortreist i helgen, speseilt på lørdager, så foretrekker jeg naturlig nok ukedager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå