Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 gutten min gikk i barnehage for noen mnd siden.tokk han ut av barnehagen for vi flyttet. men har fortsatt en del uoppgjorde regninger fra da han gikk i barnehagen.. var trangt økonomisk og klarte ikke betale de..men begynt og nedbetale de nå.. vil søke barnehageplass på nytt men tar de hensyn til slikt når de gir plass i ny barnehage? kommunen asså.. uff..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Ja, de tar hensyn til sånt. Det står vel i vedtektene at man ikke får plass dersom man har noe uoppgjort fra før. Men det er vel gjerne annerledes når dere har begynt å betale på dem? Ring og spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå