Gå til innhold

ang gamle barnehageregninger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min gikk i barnehage for noen mnd siden.tokk han ut av barnehagen for vi flyttet.

men har fortsatt en del uoppgjorde regninger fra da han gikk i barnehagen..

var trangt økonomisk og klarte ikke betale de..men begynt og nedbetale de nå..

vil søke barnehageplass på nytt men tar de hensyn til slikt når de gir plass i ny barnehage?

kommunen asså..

uff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de tar hensyn til sånt. Det står vel i vedtektene at man ikke får plass dersom man har noe uoppgjort fra før.

 

Men det er vel gjerne annerledes når dere har begynt å betale på dem?

 

Ring og spør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...