BobleKroppen Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Mens pappan sover alene på soverommet? Hihi, føler oss litt rare vi da, men jeg og lillegull på 3 mnd sover på gjesterommet og pappan i store senga alene. Er det egentlig flere av oss? Mannen tror vi er de eneste nemlig. Tror kanskje han savner meg der inne jeg hihi
Sylteflesk Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hvorfor i all verden gjør dere det? Er vel ikke noe rart om mannen din savner dere om natten ...
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 det lurer jeg også på, hvorfor gjør dere det?
Belladonna med to gutter Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Oi, hadde jeg gjort dette hadde nok både jeg og mannen min blitt bekymret...!
BobleKroppen Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Hmmm, kanskje vi er de eneste da:-( Er det så uvanlig altså?
Maud Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Vi har ikke gjort akkurat det, men mannen min har rømt ut fra soverommet innimellom når barna har vært bittesmå. Jeg har nemlig en sønn som er borte annen hver helg og da har mannen min lånt senga hans... Maaaange av mine venninner har hatt ektesenga sammen med babyen på full tid de første månedene mens mannen har sovet et annet sted. Så jeg tror ikke dere er de eneste.
lille me og mine Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Tror langt ifra at dere er de eneste, men er vel ofte andre veien. Da mener jeg at far legger seg på gjesterommet pga at det er trangt i senga eller mye amming på natt, og skal opp tidlig på jobb. Her ligger jeg og likjepia i vår seng, mens samboer ligger på gjesterommet. Hun sov i sin egen seg til hun var 6mnd, ble da mye syk og tenner kom, så ville ikke roe seg i sin seng, pluss at hun ville da ha pupp på natt. Ente med at hun bare ville ligge i vår seng, så nå gjør hun det.
Gjest mphs Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Mannen har ligget på gjesterommet i ukedagene frem til første ungen ble 3 mnd og til denne ble ca. 2 mnd. Og av og til ellers. Greit at han som skal på jobb for sovet godt.
Nameless08 Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Jeg og lillejenta sover på soverommet og pappa`n ligger på gjesterommet. Dette for at han ikke skal bli forstyrret om natten siden han skal opp tidlig på jobb, i tillegg snorker han og da blir min nattesøvn forstyrret. Dette gjorde vi med første mann også og ekteskapet har absolutt ikke tatt skade av det, vi er i stedenfor mye mer opplagte og slipper krangling pga dårlig nattesøvn
Aibell Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Jeg og babyen sover på et rom, mannen på et annet rom Og det er fordi han vekker oss med snorking, buring, grynting osv. Han savner oss litt sier han, men han synes selv han sover bedre alene, så her er det en ypperlig løsning.
BobleKroppen Skrevet 7. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2008 Så bra å se at det ikke bare var her da:=) Kanskje jeg ikke vil flytte inn igen, er jo deilig å slippe snorkinga hans da. Hihi
2hærligegutter Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Det var rett før sambo flyttet på gjesterommet, men så flyttet jeg lillegutt ut på eget rom i stedet og jeg følger etter etter kl 4 på morgenen. Detter er fordi lillegutt blir forstyrret veldig når vi legger oss (spes. av sambo siden han skal lese før han sovner), og fordi det er så sinnsykt lyst på rommet vårt at etter kl 5 så blir han lys våken og skal helst stå opp da. og det orker ikke jeg. og så blir det litt deilig når sambo begynner på jobb igjen på mandag å slippe vekkerklokka hans som lyser som en sol og radio på full guffe.
2hærligegutter Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 Glemte å si at jeg heller ikke ville at sambo skulle flytte ut for da ville vi jo ikke sove i sammen i det hele tatt, nå sover vi ihvertfall i samme seng frem til 4 tida. Jeg er våken uansett hvor jeg ammer så det spiller ikke noen rolle om jeg sitter inne på rommet han eller i senga vår
snurkelurke Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 nei, her sover vi sammen alle 3 og koser oss med det. snuppa i egen seng. syns det er viktig at alle får vært sammen. selv om far jobber så er jo vi også oppe tidlig og det går i ett her og.. så her må far (han vil det og) ta sin del av smokkinga om natta!
Hikken Skrevet 8. august 2008 #15 Skrevet 8. august 2008 Her sover jeg og lille rusk i stua og sambo på soverommet :-) Stakkarn får ikke sove fordi babyen bråker no så voldsomt på natta, og jeg synes at når han skal opp og på jobb klokka 6 har han førsteretten på lang og god søvn. Sover heller litt ekstra på dagen sammen med rusket jeg :-)
Noah+Gabriel-mamma Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 Lillegutt og jeg sover på soverommet vårt, og så sover mannen min på gjesterommet et par-tre netter i uka for å komme litt ovenpå når det gjelder søvn. Ellers sover vi alle tre i samme seng. Angrer litt på at vi ikke vente baby til egen seng helt fra starten, men men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå