Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Vekten går ned, og jeg føler meg flott.....helt til jeg regnet ut BMI. Det viser at jeg er forsatt overvekt. Faen og.....Må på trening nå. Snakkes, folkens.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hvordan har du klart å gå ned 5 kg på en mnd?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Trener hver dag. Går på tredemølla en time. Har du hørt om den der suppediett? Jeg har det alltid i kjøleskap, men aldri følger den helt. Spiser litt av det jeg har lyst på hver dag. Går faktisk greit. Er du også på slanking?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Flott, har samme taktikk som meg du da! Jeg har gått ned 6 kilo på halvannen måned, spiser bittelitt av det jeg har lyst på og mye av det jeg vet er godt for meg. Og trener masse! BMI er 25, 4 så snart... Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Ja å jeg trenger gode tips:)Vet ikke helt om den suppedietten passer meg,har en stor tendens til å bli fort matlei:) Er fryktelig lat,men skal motivere meg til å gå en tur pr dag.Hvordan klarte dere å bli motiverte? Har dere tips for noe man kan trene hjemme?er mye "bundet" til hjemmet siden mannen jobber masse overtid og det er lite med barnevakt. Og hva spiser dere utenom dietten?spiser dere noe søtt?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg blir også veldig fort matlei. Spiste ikke suppe en eneste gang i dag og det er bare min andre uke med suppe. Jeg nekter rett og slett å være overvektig. Har to tette. Eldste er 19 mnd og minste er 5 mnd. Meldte meg inn på treningsenter samme dag som det gikk opp for meg at jeg var blitt for stor. Ryddet garderoben, og kastet alle mammaklærne. Tok fram alle gamle jeansene jeg gikk i før jeg ble gravid. Du kan jo spise de der sukkerfri pastiller når du har lyst på noe søtt. Jeg ELSKER dent euca men har sluttet med det. Spiser istedenfor mini gulrøtter og drikker sukkerfri juice.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 prøv proteindietter...de fungerer utrolig bra....minst 2,5 kg pr uke...masse biff og egg.....og går nesten ikke opp etterpå....jeg gikk ned 7-8 kg på 13 dager...og tuller ikke!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 hva spiser du på en dag, alice goes nuts in wonderland?
Gjest Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 hele kuren blir litt for lang til å ta med her...men det starter som så: dag 1. sukkerbit+kaffe to hardkokte egg, kokt spinat, en tomat 200 gr biff+ salat med olje og sitron dag 2. sukerbit+kaffe 1/2 boks skinke, et beger naturell yoghurt 200 gr biff+salat med olje og sitron+et eple sånn fortsetter det med litt variasjon på mengde, noe fisk, lammekoteletter osv....men den setter opp forbrenninga noe helt sinnsykt....og man blir utrolig sulten de første dagene....tiltross for matmengden....men etter dag 4 er kroppen med på leken.... men den er neppe å anbefale dersom man ikke er frisk....jeg hadde aldri noengang vært svimmel....men jeg fikk prøvd meg på det for å si det sånn.....virker iallefall... tror den heter dansk rikshospitaldiett...men er neppe sykehusdesigna..hehe..kan sikkert google den opp..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Gikk ned enda et kilo!!!!! Jiiiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HI
blirjegsnartmamma Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Det har jeg også gjort Går litt tur iblant, men holder meg strengt til blodtype dietten. Det fungerer jo ikke for alle, men virker for meg Dessverre ser det ut som det har stagnert litt nå, men håper det bare er midlertidig. Og jeg går hvertfall ikke opp igjen
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Har du mye igjen å miste? Målet mitt er å veie 58 kilo før jul. Gir meg selv god tid. Nå veier jeg 66 kg.
blirjegsnartmamma Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 Jeg skal ned 35 kg til.. for å nå idealvekten ifølge legen. Men kan godt tenkes jeg stopper før, etter 25 feks hvis det er MIN idealvekt.. Kjenner selv at jeg må ned litt for å trives, men ser når det er nok
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 Akkurat nå er jeg ganske fornøyd med meg selv. Jeg har stått på og trener nesten hver dag. Tar pause maks en gang i uken. Føler meg ikke overvektig lenger, merkelig nok.....men skal ned mer for det om. Må jo kunne bruke gamle klærne igjen :-)
blirjegsnartmamma Skrevet 7. august 2008 #15 Skrevet 7. august 2008 Er jo det som er litt merkelig da.. Jeg er ingen sylfide liksom, det vet jeg Men føler meg likevel slank. Jeg har flat mage, selvomd den ikke er like stram og hard som før. Sprettrumpa er der fremdeles, og er slank i ansiktet så kinnbena synes godt. Men jeg har STORE og TUNGE bryster.. og litt ekstra på hoftene - på siden liksom.. Merkelig at så mye kan sitte der
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #16 Skrevet 7. august 2008 Tror ikke at hoftene mine kommer til å være sånn som de var før jeg fikk barn, men det kan jeg leve med. Det er veldig mange ting etter fødsel jeg kan leve med, men ikke overflødig kiloene. Strekkemerker, henge pupper plager ikke meg, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #17 Skrevet 7. august 2008 Regna ut nå jeg, har en BMI på 20. veier 54 kg og er 163 cm høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå