Gå til innhold

Skiller dere mellom "skitne" og "rene" mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg ikke på rasisme, men heller om du oppfatter noen mennesker som urene og ekle. At selv om du kjenner dem ville du f.eks. aldri ha drukket av samme flaske som dem. Mens med andre gjør det liksom ingenting fordi de virker renere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle mennesker er skitne!

Skrevet

jepp eg jør d .. rart å tenka sånn..

Skrevet

Jeg tror jeg forstår hva du mener, men det har mer med hvem jeg missliker og liker å gjøre tror jeg. Det er enkelte mennesker jeg godt kan dele flaske med som min mann, en god venninne osv og jeg hadde nok ikke begynt å brekke meg av å dele flaske med en kollega jeg likte osv. Men jeg har også mennesker jeg ikke vil være i nærheten fordi jeg finner dem fysisk frastøtende og ville aldri delt flaske med dem! Heller tørste... En er så ille at jeg faktisk henger jakken min lengst mulig unna hans fordi jeg ikke orker tanken på at noe av hans skal være borti noe av mitt. Barnslig? Garantert, men det er nå slik jeg føler det. Og denne mannen er veldig etnisk norsk bare for å ha det sagt ;-)

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Men artig å høre hva andre tenker.

Skrevet

Nei ikke nå lenger, har blitt voksen...hehe...og "skitne" erfaringer har fått meg til å tenke annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...