Gå til innhold

hodet festet??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er hodet festet på dere alle eller?? noen som vet hvor lang tid det kan ta fra det nesten er helt festet til det er helt festet?

jm sa til meg at fødselen kunne komme igang selv om hodet ikke var helt festet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hodet til babyen min ble festet i uke 36.

Jeg var på kontroll på sykehuset på fredagen med UL, da var hodet ikke festet, 3 dager etter, på mandagen, var jeg hos jordmor og da var det festet. Så det kan gå fort :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kontroll idag, er uke 37 idag og hodet er ikke festet her.. ( men er ikke alltid det skjer på 2.gangsfødende har jeg hørt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min visste ikke om hodet var festet, fordi hun var ikke så flink på å kjenne det... hadde vært fint å visst! Burde hun ikke lært seg det tro..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll hos legen på torsdag da sa ho at hode var festet, men når eg var hos jordmor på mandag (termindagen) så sa ho at den ikke var festet. Ho sa det ikke hadde noe å si. For hode kunne feste seg rett før fødsel. Det hadde ikke så mykje å si. Eg er førstegangs. Så eg har roet meg med det. Kjenner det presser/utvider seg i bekkenet så kanskje han er på vei nedover til å feste seg....! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke festet her.Har 1 uke til termin.

Magen har ikke sunket heller:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det vært festet i 2-3 uker,men syns ikke magen har synket noe av den grunn.

Å JA jeg syns absolutt legen burte kunne slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mit har vært knapt festet men god nede i bekkenet i 3 uker. Idag var det festet :) er 37+1

går hver uke til kontroll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor sa forgje uke at hodet hadde begynt å feste seg,men legen sa i dag at det ikke var noe sælig tegn på at det hadde festet seg. Hodet var fortsatt høyt oppe. Jeg har termin om to dager! Legen sa også at det ikke hadde noe betydning på når fødselen kommer i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet mitt var nesten festet i uke 35. Var hos jordmor idag, 15 dager igjen til termin nå og hodet var helt festet

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt ligger feil vei, så det blir ikke mye hode festing her, men rompa satt ganske godt nede i bekkenet :-/ så ikke store muligheter for at han skal snu seg nei...Blir KS den 19...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...