Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Nei ,jeg er selv sammen med en som er 14 år eldre en meg. Men det kan bli en belastning i forholdet etter en stund fordi man er i forskjellige livsfaser Og det må man respektere ellers så funker det ikke...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Ang livsfaser: jeg og min mann har fire år i forskjell, og vi er i så forskjellige livsfaser at det fører til at forholdet sliter. Jeg, som er yngre, er for moden for ham. Så det har ikke med tall å gjøre.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Nei. Det er 13 år mellom meg og mannen. Vi har vært samboere i 5 år. Jeg var 19 da vi ble sammen. Jeg har aldri tenkt over aldersforskjellen hos oss. Har liksom ikke merket noe til den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå