Gå til innhold

Han er 13 år eldre enn meg...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke hvis dere begge er voksne.

Skrevet

Nei ,jeg er selv sammen med en som er 14 år eldre en meg.

Men det kan bli en belastning i forholdet etter en stund fordi man er i forskjellige livsfaser Og det må man respektere ellers så funker det ikke...

Skrevet

Ang livsfaser: jeg og min mann har fire år i forskjell, og vi er i så forskjellige livsfaser at det fører til at forholdet sliter. Jeg, som er yngre, er for moden for ham. Så det har ikke med tall å gjøre.

Skrevet

Nei. Det er 13 år mellom meg og mannen. Vi har vært samboere i 5 år. Jeg var 19 da vi ble sammen. Jeg har aldri tenkt over aldersforskjellen hos oss. Har liksom ikke merket noe til den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...