xxxJulianexxx Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hvordan er det med mat der? Da lurer jeg både på de dagene de skal være der hele dagen når skolen har ferie. Og de dagene hvor de skal på SFO før og etter skolen. Jeg skjønner at de må ha med niste de skal spise på skolen altså. Jeg er bare litt usikker på dette her og eldstemann begynner på SFO i morra.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Det er helt sikkert like forskjellig som i barnehagene. Dere har vel fått et eller annet skriv? Hvis ikke ville jeg sendt med mat for sikkerhets skyld i morgen, og heller funnet ut av det da.
xxxJulianexxx Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Ja det kommer jeg til å gjøre for sikkerhets skyld. Det står ingenting om mat på hele SFO dager i de skrivene vi har fått nemlig.
happy mama Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Heia Tror det er vanlig med 2 varm måltider i uken. Sånn er det på "våres" sfo. Lykke til i morra da. Vi hadde første sfo dag på mandag, gikk over all forventning
max32 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 På SFO her har de måltid kl ti og klokken to. Jeg tar med skiver, frukt og drikke. Når skolen begynner igjen har de 1. måltid på Sfo og det er kl.14.00. Hvis de ikke har spist frokost hjemme,kan de få spise på sfo. Men ikke noe fast tid om morningen der de spise. Må bare sitte seg ned med et bord og spise før de begynner på skolen.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Tuppa her begynte i dag og de har varmmat hver dag! Og vi skal ha med lunsj til skoletiden. De spiser rundt kl 10 de dagene de begynner tidlig, så igjen rundt 1230 på sfo. Og de dagene de starter på skolen sent spiser de lunsj (matpakke) på skolen og varmmat rundt kl 15 på sfo
<3mamma3> Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Ingen måltider hos oss, så det var litt av en overgang både for oss og ikke minst jenta vår... God og varm mat hver dag i bgh til ingenting og tørre skiver på klasserommet på SFO... ikke alle som er like heldig med SFO nei...
*gruffalo* Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 I fjor måtte de ha med mat på SFO, i år sa de at de skulle få lunsj der hver dag. Men jeg sender med et par skiver likevel...og han spiser de visst opp hver dag...så ikke vet jeg om de får mat eller ei;) Og han vet ikke helt selv heller, hehe ikke alltid like lett å få noe lurt ut av de små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå