Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Har hørt rykter om at når man tatovering i korsryggen, så får man ikke epidural, stemmer dette?

I tilfelle, hva får man slags bedøvelse da? Lystgass? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har hørt det jeg og. De sier det kan være farlig pga fargen. Tror man kan få en slags bedøvelse neden til. Noen steder bruker man ikke lystgass.

Skrevet

Til meg satte de epiduralen under BH-stroppen. Har ikke tatovering bak, men tror de kan sette den hvor som helst.

Skrevet

det at de ikke setter epidural hvis du har tattoo i korsryggen er bare tull... har lest at det var en lege eller noe sånt som trodde det var farlig osvosv, åsså begynte alle å tro det. men epiduralen kan settes på flere pungter oppigjenna, å er som regel ikke helt nederst heller. men leger er flinke folk som får det til, så så lengså man ikke har en som dekker hele ryggen skal det ikke være noe problem... men selv om det som regel fins løsninger på det, er det ikke alle leger som setter epiduralen hvis man har tattoo'en der, så det burde man vel kansje høre seg litt om først.

jeg har en tattoo i korsryggen (Volvo *stolt*:P ) å fikk da av han som tattoverte et ark om hvorfor det bare var tull at de ikke satte epidural der, der de viste pungtene man setter sprøyta, å hvor vanligvis en korsrygg tattoo sitter, så er som regel ikke noe problem=)

Skrevet

Jeg fikk epidural og har tattoo på korsryggen.

De setter den ganske langt opp på ryggen, så det går nok fint.

Skrevet

jepp. jeg har tattoo i korsryggen, men jeg fikk epidural.

anestesilegene som setter epiduralen, liker ikke at jenter har tattoo der, for de liker nemlig å sette epiduralen på ett spesielt punkt. men er tattoen helt nede i korsryggen gjør det ingenting, for det er nermere midt på ryggen de setter den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...