Gå til innhold

Noen som har en god bok og anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Nå nærmer høsten seg og jeg sitter godt plantet i sofaen og titter ut på vind og regn. Jeg er veldig glad i høsten hvor jeg kan krype under pleddet mitt og ha på sterinlys mens det knitrer i peisen. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en god bok nå. Problemet er at jeg er veldig kresen og har fullført bare en hånfull bøker i mitt liv. Men de jeg har lest var en fantastisk oppleveldse og jeg koset meg enormt mye. Jeg liker eventyrhistorier og mystikk fra andre århundrer. Skader ikke med kjærlighet oppe i dette. Er det noen som har noen forslag for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg likte bøkene om Inga Torfinnsdatter

leste da jeg var gravid.. mye historisk, og kjærlighet,adel,slekt og ære

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

takk for tipset:) Noen som har fler tips

Skrevet

Ps: jeg elsker deg syns jeg var kjempe fin.. MEN om du ikke har sett filmen og vil lese boken, så IKKE se filmen.. Ble kjempe irritert etterpå.. Ingenting som stemmer med boka.. Men om du har sett filmen så er boka mye bedre og ikke lik filmen annet en de brevene fra sin avdøde mann..

Skrevet

jeg bare eeeelsker "Vannmelonen" ,det er en sånn jente bok på 400sider.Leste nesten hele boka på 2 dager:) Det er maryann keys som har skrevet den

Skrevet

jeg har bestilt den nyeste om cato isaksen til unni lindel. alle de bøkene er spennende, synes jeg:)

Skrevet

Akkurat nå leser jeg "Svalene i Kabul" av Yasmina Khadra (som egentlig er en marokkansk mann:). Den er velskrevet og detaljrik og kan få folk til å forstå hva krig kan gjøre med folk.

Skrevet

Dette er velmuligens ikke helt i den kategorien du nevner, men "Øya" av Victoria Hislop anbefales på det varmeste. Akkurat lest den ferdig. Fantastisk bok, med handling fra Kreta og øya Spinalonga. Kjærlighet, familie mm.

Videre er begge bøkene til Khaled Hosseini; "Tusen Strålende Soler" og "Drageløperen" et "must" å lese.

Skrevet

vindens skygge

den trettende fortelling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...