Gjest Nordavind fra sør Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Nå nærmer høsten seg og jeg sitter godt plantet i sofaen og titter ut på vind og regn. Jeg er veldig glad i høsten hvor jeg kan krype under pleddet mitt og ha på sterinlys mens det knitrer i peisen. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en god bok nå. Problemet er at jeg er veldig kresen og har fullført bare en hånfull bøker i mitt liv. Men de jeg har lest var en fantastisk oppleveldse og jeg koset meg enormt mye. Jeg liker eventyrhistorier og mystikk fra andre århundrer. Skader ikke med kjærlighet oppe i dette. Er det noen som har noen forslag for meg?
LadyLuck & Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 jeg likte bøkene om Inga Torfinnsdatter leste da jeg var gravid.. mye historisk, og kjærlighet,adel,slekt og ære
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 takk for tipset:) Noen som har fler tips
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Kan ABSOLUTT anbefale "Den trettende fortellingen" http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2339023 Jeg syns ikke den var så kjempetiltrekkende på "baksideteksten" men ble helt oppslukt da jeg først begynte på den!
Slalotte Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Ps: jeg elsker deg syns jeg var kjempe fin.. MEN om du ikke har sett filmen og vil lese boken, så IKKE se filmen.. Ble kjempe irritert etterpå.. Ingenting som stemmer med boka.. Men om du har sett filmen så er boka mye bedre og ikke lik filmen annet en de brevene fra sin avdøde mann..
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 jeg bare eeeelsker "Vannmelonen" ,det er en sånn jente bok på 400sider.Leste nesten hele boka på 2 dager:) Det er maryann keys som har skrevet den
heisand? Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 jeg har bestilt den nyeste om cato isaksen til unni lindel. alle de bøkene er spennende, synes jeg:)
prekæs Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Akkurat nå leser jeg "Svalene i Kabul" av Yasmina Khadra (som egentlig er en marokkansk mann:). Den er velskrevet og detaljrik og kan få folk til å forstå hva krig kan gjøre med folk.
ToPrinsesser<3 Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Dette er velmuligens ikke helt i den kategorien du nevner, men "Øya" av Victoria Hislop anbefales på det varmeste. Akkurat lest den ferdig. Fantastisk bok, med handling fra Kreta og øya Spinalonga. Kjærlighet, familie mm. Videre er begge bøkene til Khaled Hosseini; "Tusen Strålende Soler" og "Drageløperen" et "must" å lese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå