Skrømti Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 hei så må en mand fra dk skrive lidt her. vi bare spørge, hvor varmt der skal være på badet.vi har en pige på 3 mdr og en gut på 2 år er det 20 grader eller 30 hilsen tk
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg ville nok hatt rundt 24, 25 grader.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Ca midt imellom. ;-) 24-25 grader bruker å være passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå