heisand? Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 hvordan er det med regler for henting i bh? min sønn begynner i bh 2år gammel. nå er han 1år og han bor bare hos meg, bf er omtrent bare på besøk hver 6uke ca. men etter mekling vil han få mer. jeg er redd for at bf kan bare komme å hente han i bh ved å bare ringe til bh og si at det er hans tur til å hente? når det ikke er hans dag for å ha ungen
alleminesmå Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Gi beskje i barnehagen om at det er du som henter, om ikke du selv har ringt og gitt annen beskjed. Da leverer ikke barnehagen ut ungen uten å ha snakket med deg først innspurt: https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=15&sortby=votes#4062
heisand? Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 så skal dette avtales første dagen? skrives ned?
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 He he,nå lurte jeg skikkelig*lol*.Henting i bh.... Så det for meg jeg,hentet noen i bare bh;)) *fniis* Mvh
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Tror det kommer an på foreldreansvar. Om du har det alene kan du si at kun du henter om du ikke gir beskjed om annet. Om dere har delt må det visstnok foreligge dom for at han ikke skal få hente. Men: du kan jo forklare situasjonen til BH og si at du ønsker at de ikke utleverer ungen til noen andre enn deg eller de du gir beskjed om skal hente (bf eller andre).
heisand? Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 de på familiekontoret sa at det er kidnapping om han stikker avgårde med ungen. ville jo tro de hadde noen regler på henting i bh da. hm. får spørre familievernkontoret jeg da. det er bare i helgene han eventuelt har tid til ungen.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 de ansatte i bhg her ikke lov til å "utlevere" ditt barn til andre enn deg hvis du ikke har gitt beskjed om dette. da må de hvertfall ringe deg hvis det dukke ropp noen.... syes du skla forklare situasjonen din til ped.leder i bhg, også passer de ekstra på det.. også må du selvsagt være nøye med å oppdatere dem om det blir forandringer i omsorgsdelingen, og alltid gi beskje dom det kommer andre å skal hente- så de alltid vet hvordan forhold du og barnefar har.
heisand? Skrevet 6. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2008 takk for veldig fint svar Vårt lille midtpunkt og meg;) det har vært så mange ubehagelig svar her før, så dette var jo veldig hyggelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå