Gå til innhold

Skikkelig sliten ikveld pga. jobb....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut og syte litt. Fikk liksom ikke så mye medfølelse av mannen min. Men han var dog innom butikken og handlet farris og lakris mot kvalmen min før han dro på kamp da, så han bryr seg jo egentlig mye om meg, selv om jeg ikke føler at jeg får nok empati fra den kanten da.. Men uansett..

Har gått i ett på jobben i dag, som det ofte gjør. Vanskelig å ta det med ro og jobbe i eget tempo når resten av kolleganene står på som bare det for å ta unna. Pga ferietid, halve arb. stokken er borte, er det ekstra mye å gjøre!

Så har ikke hatt en pause i hele dag på jobben. Så vidt jeg fikk innpå litt lunsj. Måtte tom gå overtid, da jeg har en type jobb som gjør at jeg må bli ferdig før jeg kan forlate for dagen.

Enda er jeg sykemeldt 30%, for å unngå at jobben kjører meg helt ut. Det eneste som funker er å korte ned dagene. Nytter liksom ikke å skulle prøve å ta det med ro. Enten er jeg på jobb, eller så er jeg ikke på jobb.

Det var "oversjefen" som påla meg dette arbeidet idag, og dumme meg sa selvfølgelig ikke noe imot. Ser i ettertid at jeg burde satt ned foten, og sagt nei. Han ser jo ingen hindring i at jeg er 6 mnd på vei.... Og 30% sykemeldt..

Hadde sett fram til å kose meg ikveld med forskj. sosiale planer, men i stedet for har jeg ikke vært i stand til å komme meg ut av sofaen siden jeg kom hjem. Vet ikke engang om jeg har ork til å ta en dusj. Har sinnsykt vondt i magen, er kvalm, holder på å kaste opp, vanvittig hodepine, og sliten. Og alt dette pga. jobben. SÅNN SKAL DET IKKE VÆRE..

Æsj, er skikkelig irritert. Nå må jeg ha et møte imorra med sjefene, om jeg har fått igjen energien til å dra på jobb. Og si ifra at jeg ikke kan utføre slike oppgaver, og fortelle hvilke oppgaver jeg er i stand til å gjøre.. Men er så unødvendig siden jeg er sykemeldt 30% nettopp fordi at jobben sliter meg ut. Har sagt ifra om dette tidligere. De vet hvordan "ståa er". Han burde derfor aldri pålagt meg denne oppgaven. Nei nå må jeg bare bli skikkelig streng og si nei.. Men er jo redd for å miste "goodwill" for fremtiden.. Typisk oss jenter å tenke slik..

Nå gruer jeg meg for å gå på jobb imorra og si fra! Åååå, så typisk mannfolk å overlesse slik, enda jeg i en slik helsemessig situasjon med graviditeten, og at på til delvis sykemldt..

Måtte bare få det ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff vet hvordan du har det. Slitsom situasjon! Ble så stressa av jobb at jeg fikk masse kynnere tidlig i svangerskapet og går på bricanyl for å forhindre prematur fødsel..

Så si ifra om hva du klarer og ikke klarer, er ikke verdt å slite deg ut på jobben. Det er etter den lille er født du må ha energi til våkne netter osv.

Lykke til!

Skrevet

Ja, vi må bare ta hensyn til oss selv og babyen. Det er det aller viktigste, enn hvor mye jeg elsker jobben min.. Bare unødvendig at det går så langt at man må sette ned foten, for min del nok en gang. Var liksom igjennom dette med arb. giver når jeg ble 30%sykemeldt..

Håper det går bra med deg:) og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...