Gå til innhold

(S)tinkerbelle :)

Guri Malla har to små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fulgt litt med på dere SS- damer, og må bare rose deg for at du er så flink til å motivere!! Ikke så lett å gi seg når du er stadig er på og bruker fellesskapets styrke. Flink er du, de er heldige som har deg med på dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nejmen åhhh! så snilt av deg da!:D jeg må innrømme at jeg har gitt meg et par ganger før, men denne gangen skal jeg i mål. hehe. uansett hvor lang tid det tar.

Skrevet

Ja vært gjennom det selv, men er nå der jeg var før graviditeten. Vet hvor viktig det er å være motivert og bite tenna sammen! Men det er verdt det, er så utrolig fornøyd nå som jeg er i mål.

Det er derfor så viktig at du er med og pusher, sikker på at du klarer det nå :)

Ja det tar gjerne sin tid... men ryker man en dag så er det bare å starte på igjen neste dag!

Skrevet

hehe ja, men jeg pusher jo litt for min egen del også da. for uten de så er det mye letter for meg å ryke også. :D så er jo litt egoistisk oppi det hele.

heldig du er som er i mål da! Begynner å tro at jeg ikke er så langt unna idealvekta som jeg trodde heller.. kanskje bare en 3-4 kilo, mot for 6-7. Vi får se. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...