Guri Malla har to små Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Har fulgt litt med på dere SS- damer, og må bare rose deg for at du er så flink til å motivere!! Ikke så lett å gi seg når du er stadig er på og bruker fellesskapets styrke. Flink er du, de er heldige som har deg med på dette
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 nejmen åhhh! så snilt av deg da! jeg må innrømme at jeg har gitt meg et par ganger før, men denne gangen skal jeg i mål. hehe. uansett hvor lang tid det tar.
Guri Malla har to små Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Ja vært gjennom det selv, men er nå der jeg var før graviditeten. Vet hvor viktig det er å være motivert og bite tenna sammen! Men det er verdt det, er så utrolig fornøyd nå som jeg er i mål. Det er derfor så viktig at du er med og pusher, sikker på at du klarer det nå Ja det tar gjerne sin tid... men ryker man en dag så er det bare å starte på igjen neste dag!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 hehe ja, men jeg pusher jo litt for min egen del også da. for uten de så er det mye letter for meg å ryke også. så er jo litt egoistisk oppi det hele. heldig du er som er i mål da! Begynner å tro at jeg ikke er så langt unna idealvekta som jeg trodde heller.. kanskje bare en 3-4 kilo, mot for 6-7. Vi får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå