selma07 og engel Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Og det gikk kjempefint!! Selma utforsket, lekte, dansa, spiste og romsterte rundt! Måtte innom mammafanget innimellom, men det så virkelig ut som om hun kosa seg!!! Helt tydelig at hun ikke har blitt usikker eller redd av våre 3 uker på sykehus i sommer! og det gleder mammahjertet!!!! Veldig spent på morgendagen!!!
En liten mamma Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hedda hadde første dag igår, og det gikk så bra! Ho undersøkte alle rom, pratet med alle voksne, og ville være med barna å leke. Kjempegøy. Idag var ho der et par timer alene. Ho var litt usikker da jeg reiste, men en av de voksne tok henne med seg til en lekekasse og jeg hørte at Hedda pratet. Ringte ned etter en halvtime, og de sa at det gikk som en drøm. Da jeg hentet henne, satt ho ved bordet å spiste lunch, og ho var liksom veldig stolt da ho såg meg. Sa bare "Hei mamma" og snudde seg til ei av jentene ho satt ved siden av og var liksom litt viktig og opptatt. Etterpå viste ho meg at ho kunne vaske hendene sine helt selv, og det var veldig stas! Utrolig morsomt og litt rørende å se den lille jenta mi kose seg sånn, det var tydelig at ho hadde hatt det fint! Jeg håper inderlig det fortsetter på denne måten...!
wirre;o) Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 så godt å lese slike historier. her er det wirremann som skal ta seg av barnehagens første dager.. vi hadde et rent helvete med å få henne til å tolerere å være hos dagmamma... håper morgendagen ender like fint som disse historiene
Linchen Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Godt med gladmeldinger, ja. Tror jeg gruer meg litt veldig til den 18.8... Dvs er veldig spent. Men dette virker jo lovende.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Ja, godt med solskinnshistorier Lillemor begynner på mandag... veeeldig spent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå