Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 jeg skal snart legge ungene nå,de har vært så seine i seng i d siste at nå ska de få legge seg tidlig ,å kose seg med lydbok:) å hu mor ska sette seg godt til rette i sofan å lese et blad å skjære opp masse deilig frukt som jeg har kjøpt i dag å knaske i meg:) å ei flaske isvann mmmm:)totalt hekta på d for tiden..isvann altså samb er ikke hjemme i kveld..så jeg skal nyte stillheten..:)siden jeg ikke sov mer enn 4 timer i natt..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Formen er ikke helt på topp i dag, men takket være ditt råd om isvann føler jeg meg litt bedre. Er på slutten av andre flaska nå Har dusjet og shavet hår der hår ikke burde være, var litt prosjekt, men etter litt fomling er huden myk og glatt fra topp til tå. Sitter med ansiktsmaske nå, og etterpå er planen fotpleie og napping av bryn. Deilig å føle seg litt fresh! Lurer på om jeg skal unne meg en runde selvbruning også hvis jeg får det til. Ellers blir det vel litt surfing på nett, litt TV og etterhvert middag med min kjære.
jente Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Jo, nå har jeg laget taco til middag, også laget jeg boller og kanelboller,, De står nå i ovenen og er snart klare.. Jeg har hørt om fødepizza, fødegrøt, så nå håper jeg taco er med på å starte min fødsel,,, Og kanel er jo bra.... Så her skal det spises.... Ungene skal heller ikke sent i seng i kveld, så da blir det TV titting resten av denne kvelden...
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 så bra skrekkblanda fryd:) flink du er ,andre flasken å greier hehe .. vi trenger så mye vann og nå fødepizza å føde grøt kan de stikke langt ut på landet med for min del hehehe d går jeg ikke på.. tror heller mer på sex jeg:)men så var d ikke d så var poenget her i dette innlegget da hihi;) d er så godt med en avslappet kveld etter en hard dag..
Mamma til to tette Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Jeg skal føde! Ha ha man kan jo håpe. Har hatt kanel i middagen (skulle være da ikke vilt påfunn) så blir det sengehygge (he he for et ord) senere og så skal det skje noe...hatt masse mensenvondt og kynnere i går og i dag...så man kan håpe...
Gjest Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 oj..spennende da:) jeg er ennå ikke helt klar til å møte de smertene jeg..har en del mensmurringer så er til tider sterke,så d er vel en del av forberedelsen .. lykke til du da;)
jente Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Ja, jeg har aldri trodd på noen av tingene,,, enten kanel eller fødegrøt osv,,, I de to andre svangerskapene visste jeg ikke om slike "ting" en gang,, Men, nå er jeg så lei, at jeg snart tror på alt jeg,,, Datteren min på 6,5 sier, at babyen kommer i kveld... Joda, det er lov å håpe, men jeg har ikke kynnere,,, Bare litt vondt i korsrygge,,, Men nå skal jeg ta meg en kanelbolle, og da skjer det nok noe.... He he,,, Troen kan jo ingen ta fra en,,,
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Jaja, da ringte mannen og skal spise middag der han jobber. Og skal jobbe seint.. Da utgår karbonadene og inngår mozzarellapizzaen min Alenekveld her også da.
*tornerose* Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Så morsom tråd :-) Litt kjekt å høre hva andre skal gjøre & å få litt inspirasjon :-) Grønnsaker og DIP hørtes digg ut :-) Jeg har også fått jentene i seng tidelig i kveld, hærlig. Nå har vi kvelden foran oss for en gangs skyld (jentene har skeiet skikkelig ut i sommer og det har blitt sene kvelder)... men nå håper jeg og tror at de er i rytme igjen :-) De trenger jo søvnen sin de små prinsessene våre :-) Så i kveld blir det litt surfing på nettet for min del, gubben er blitt helt gira på å lage til sånne vindustegninger til jentene, så han småtutler litt med det :-) Etterpå blir det film og kos på senga :-) Og til slutt vil jeg bare si til dere fødeklare, forstår godt dere prøver alt for tiden, kjenner meg igjen, hehe.... jeg er den som prøvde ALT forrige svangerskap for å få i gang fødselen, så ingenting er uprøvd for å si det sånn, til og med lakserolje var det ei venninne som klarte å lokke meg til å prøve (fysj og fysj).... Konklusjonen fra meg er at ingenting nytta (sorry), gikk 8 dager over tiden, så ikke stress for mye da jenter.... Men jeg også har troa på at sex kan gjøre susen, da det er bevist at noen stoffer i sæden kan fremprovosere fødsel (MEN det er kun når det er modent vel å merke) :-) Uansett kos dere i kveld jenter :-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Jeg er også av den oppfatning at ungen kommer når den kommer. Men skjønner jo at man blir utålmodig da. Selv har jeg 4 uker til termin og kjenner at jeg trenger disse ukene på å klargjøre hodet litt mer på det som skal skje. Kommer nok til å trippe av utålmodighet selv mot slutten, men det eneste jeg har tro på er turgåing og sex. Vel og merke når man er moden og klar. Mange som skal slappe av i kveld ser jeg. Noen som vet om noe koselig eller interessant som går på TV i løpet av kvelden?
ChellBell - har født! Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Ingen planer i kveld! Har fått min nye stelleveske i dag (super fornøyd!!) og sitter på pc'en og ser på enda flere Har ikke spist noe middag i dag så jeg sitter å lurer litt på om jeg skal bare droppe det og ta et par skiver i stedet
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 nå har jeg akkurat lagt en litt småhysterisk gutt på 3 år... han ble stukket av veps på øret i ettermiddag, så det har tatt litt på oss alle å roe han... så nå sitter jeg her og drikker vann og spiser saltstenger... håper virkelig at det kan bli litt føding her også, men det kan jeg vel bare se langt etter... tror det blir film med gubben etterhvert, så hadde det jo vært fint om jeg hadde klart å lurt gubben til litt kos, men det kan jeg vel se langt etter... mamma og pappa kommer hit på ferie i morgen og de begynner på jobb igjen på mandag, så jeg hadde håpt at babyn kunne komme før da... for da får vi litt ekstra hjelp... fy til den som nevnte grønnsaker og dipp!! nå fikk jeg skikkelig lyst på det!! men får vel ikke lurt gubben på butikken en gang til... får diske opp med det i morgen kveld
Gjest Skrevet 6. august 2008 #13 Skrevet 6. august 2008 jeg er for rastløs til å se på tv ..å jege r for lat til å gjøre så mye og hehe..blir helst m pcen i kveld..er så utolig trøtt etter en hard dag..men så kjempefornøyd med alt jeg har fått gjordt..bestillt meg regntrekk til bilsetet,ullpose,å stelleveske..så kjekt:)pluss at jeg har shoppet resten av utstyret til gutten kommer..så jeg har vasket flere maskiner nå å hengt de til tørk:) d blir nok en tidlig kveld på meg ..men så har jeg ikke så lyst å legge meg så tidlig heller..for da blir natten så lang..siden jeg våkner hver gang jeg skal snu meg i sengen,å gå på do..sover dårlig ..våkner lett..
15.august-mamma Skrevet 6. august 2008 #14 Skrevet 6. august 2008 I kveld har jeg og dattera mi filmkveld. Vi ser på Madagaskar og dytter i oss ananas, bananer og nektariner, og er skikkelig sunne... (har vært litt vel mye is, brus og kos i det siste). Samboeren er på kaffibesøk hos en kompis. Fint at han kommer seg ut litt. Føler han har sittet parat ved siden av meg og vært klar for å dra til Føden i flere uker i strekk nå. Kjempenervøs stakkars, hehe... Kvepper bare jeg stønner og okker meg pittelitt. Når han kommer hjem og snuppa mi har lagt seg, skal vi sikkert se en uendelig mengde med Lost-episoder som vi har kjøpt på DVD. Er totalt hekta nå! Fin kveld til alle!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 Jeg har kost meg med tur med bikkjene, sex og en laaang dusj så langt i kveld, og nå skal jeg sette meg ned og gjøre et nytt forsøk med ananas (nam:))... Akkurat nå har jeg sterke kynnere, og menssmerter, håper at dette går riktige veien:) men har vært igjennom en bomtur til sykehuset, så prøver og ikke ha de største forhåpningene;)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 6. august 2008 #16 Skrevet 6. august 2008 Hørtes ut som en fin kveld "julihippo". Har bestilt gårturer og sengekos i tiden fremover selv, og sagt at soldatene hans skal inn i meg og ikke noe annet. hi,hi! Har hatt masse sterke kynnere og menssmerter i lang tid nå, og vil bare at de skal gå over til å bli noe skikkelig snart. Min kveld har bestått av surfing på nettet, prating i telefonen, legging av en liten prinsesse-vil-ikke (som tok to timer), litt Pepsi-Max (hundre år siden jeg hadde smakt sist) + en Snickers som jeg klarte å overtale meg selv til å kjøpe ved å si til meg selv at "hvis en fødsel starter i natt så trenger jeg den energien som den gir meg" og etterpå blir det litt grønne klasedruer jeg har fått helt dilla på den siste tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå