Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 At mindre enn 1% av alle voldtektsaker blir oppklart av politiet. Tror det er det verste jeg har hørt på lenge:( Skjønner godt at mange ikke gidder å anmelde når rettsikkerheten er på det nivået.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Det stemmer helt sikkert. Jeg ble like skremt da jeg leste at en som besitter eller selger narkotika kan risikere 14 års fengsel. Mens et uaktsomt drap kanskje får 4-6 år Og voldtekt og andre overgrep så vidt får noe straff. Forstå det den som vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå