Trulte76 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Som synes det er helt uvirkelig at jeg snart skal få en baby i hus? Er snart 7 år siden sist jeg hadde en nyfødt baby. Kan ikke huske det var like uvirkelig med de to andre. Nå sitte jeg her da 37 uker på vei, og har snart en baby i armene mine. Gleder meg veldig, men er en helt uvirkelig følelse. Har to jenter fra før, og nå får jeg en guttebaby Det blir spennende Er likssom jenter jeg kan Rart å tenke på jeg skal få en gutt Jeg med jentene liksom Håper disse ukene går fort
kriztie Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Det har heller ikke gådd opp for meg! Når jeg tenker på at jeg har en liten gutt der blir jeg helt rørt. Kommer til å gråte meg ijel når jeg får babyen på brystet mitt;o) Tenk at vi skal bli mamma, hærlig følelse<3
Resilience Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Hahaha nei - det ikke bare deg! jeg tenker til og med, shit(!) hun er 37 uker på vei......, før det slår meg at oi(!) det er jeg også! Deter helt uvirkelig. Dette er min første, jeg har ingen referansepunkter. Jeg gleder meg sånn!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 nei du er ikke alene..d er snart 5år siden je fødte sist..å 7 år siden første gang.. jeg skreiv et innlegg i dag morges om akkuratt dette..jeg har liksom fortrengt at jeg skal føde,å heeelt uvirkelig at jeg skal få en baby i hus.. jeg synes d har vært en litt skremmende følelse jeg..for jeg var så utoldmodig med de to andre..men ikke nå..klart jeg har gleda meg ,men ikke på den måten ..misforstå meg rett..d er nok fordi jeg ikke har hatt tid til å tenke så mye over d ..med to andre å ta seg av å eb travel hverdag så blir d vel sånn.. men nå i d siste har d skjedd noe med meg..mentalt ..gleder meg veldig å d begynner å gå opp for meg,å tenker stort sett ikke på annet om dagen hehe..drømmer meg vekk å ser d for meg..kiler i magen når jeg ser alt jeg har vakset opp av klær å klut,å senga som snart er oppredd osv..
dalldiri Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 ja nei du e ikkje aleina;) nu kjenn æ de at de verkeli ikke har gått opp før meg at de kommer en baby snart! blitt vant me å gå gravid å sånn, å alt a utstyr man må ha, å har jo vært så utolmodig før har så løst å bruke barnevogna å vugga....:-) men når æ sett meg på do å ser på stelleborde me alle klean i å babyproduktan så kan æ ikke fatte de at en baby ska ligge der snart oxo.... e heilt utruli å tenke på! vi gleda åss såååå!!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg skjønner det IKKE! Klærne ligger jo i kommoden og senga står ferdig ved siden av vår seng, men at noen faktisk skal sove der om litt er helt utenfor fatteevne. På soverommet står bagen ferdig pakket men jeg skjønner liksom ikke hvor jeg skal hen med den. Hehe. Blir så utrolig rart å få en baby. Som jeg skal HA liksom, ikke bare holde et kvarter. :)
Mamma til to tette Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Helt enig. Maser om å få fødselen i gang men tror ikke det går opp for meg at jeg skal bli tobarnsmamma! Og at den lille gutten min på 16 mnd skal bli STOREbror! Nå er jeg bare så fokusert på den fødselen at jeg sikkert kommer til å se ut som et levende lys når de faktisk overrekker meg en baby på slutten he he. I går i barnehagen var det en annen på avd til sønnen min som hadde med seg babylillesøster og det var så skjønt å se på ham, han var bare helt fascinert og han laget sånne "åhhhhh"lyder. Kan ikke vente til å se vår baby og ikke minst at han skal få møte lillesøsteren sin. Spør man "hvor er lillesøster?" så går han bort til magen min og koser, men at det faktisk er en baby der skjønner han jo ikke.
Trulte76 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2008 jeg også var sånn i begynnelsen lite utålmodig, og ingen hastverk med han skulle komme. HAr jo mine to å henge fingrene mine i. Og dette svangerskapet her har gått så utrolig fort. Men de siste 2 ukene har jeg begynt vireklig å glede meg, og nå har jeg begynt å bli litt utålmodig også. Men å fatte jeg skal få oppleve å få en baby igjenn og bli 3barns mamma, det er så uvirkelig I begynnelsen da jeg kjøpte klær og utstyr så virket det helt fjern. Som om hva skal jeg med det hehe. Gleder meg virkelig å få en baby i hus igjenn og det gjør ungene også
Gjest Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 hehe ja jeg og følte den der..her kjøper jeg klær å utstyr..men ..hva skal jeg med d hehehe;) å ja..tiden har gått så utrolig fort..føler d ikk er lenge siden jeg kikket på gravid testen å lurte på om d var en strek jeg såg eller om jeg bare innbillte meg d ,den var så utrolig svak hehe men jeg kjenner at jeg ikke er helt klar til å møte smertene ennå,,d skremmer meg litt..selv om jeg har født 2 ganger før,å sist gang var en fin opplevelse..men jeg tenker positivt forde..å håper jo at d skal gå like bra denne gang og..sjekker jo hver gang jeg har vært på do om d er noe på papiret hehe
Trulte76 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2008 har begynt å tenke litt på smertene jeg også. Nr 1 tenkte jeg etter fødselen, var det ikke værre? Ja da skal jeg ha flere Hadde forestilt meg mye værre Men nr 2 så var smertene mere intense og jeg tenkte aldri mere hehe. Men her sitter jeg da, snart fødeklar hehe Jeg prøver bare å tenke forbi smertene.tenke det er bare en liten stund man må igjennom disse smertene, så er de over. Så har man et vindunder i armene istedet Og da er jo smertene glemt Så jeg prøver å la være å tenke på smertene..men føler meg klar til å føde ja
Gjest Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 for meg var d omvendt..d var grusomt med nr 1..mareritt lenge etterpå..men da kom jo alt ..et sting gikk opp etter jeg var kommet hjem.,,d var sååå vondt..så fikk jeg fødselsdepresjon..ikke alvorlig,men d var ikke noe kjekt i d hele tatt..så en liten gutt som var mye urolig..sikkert pga at mamma ikke var helt seg selv,..d pleier å smitte over på babyen så ..å fødslen skal jeg ikke komme innpå en gang..eller dvs pressriene.. nei huff..ingen kjekk opplevelse mens med nr 2 gikk alt som en drøm.. d er en spennende tid dette her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå