Gå til innhold

Spa.. Hva innebærer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi har snart bursdag, og jeg har litt lyst til å kjøpe noe Spa eller lignende, men jeg vet jo ikke hva de forskjellige tingene innebærer/betyr.

Jeg ser først og fremst på denne siden:

http://www.carltonshage.com/5.html

"Hel kroppskrubb". Hva vil skrubb si? vask? (uff, føler meg så dum her)

Hva er kroppsinnpakning?

Eller er det best med bare en grei massasje? Selv om hun ikke har noen "plager" fra før?

Er til ei jente i 20årene som er litt "følsom" og får lett vondt av for "røff" behandling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skrubb= kroppen skrubbes med enten peelingcrem eller handske/børste slik at all død hud fjernes.

Kroppsinnpakning= som en ansiktsmaske for hele kroppen, ofte rulles man inn i håndklær e.l.

Jeg hadde nok gått for massasje, de er ikke så røffe på spa, det er mer behaglig massasje der ( som oftest) men det er jo bare å si fra at men ikke vil ha det røfft.

Skrevet

Spa står for Sana Per Aqua. (Behandling igjennom vann, eller no) Det er kun vann behandling. Boblebad osv...

Skrevet

Hvordan kan kroppsinnpakning og skrubb være kun ved hjelp av vann? hm..

Skrevet

Spa betyr det, men nå har de mange andre begandlinger enn bare vannterapi.

Skrevet

Spa er ikke annet enn vannterapi. Det dere forbinder med spa, er velvære behandling.

Skrevet

Om du så på linken jeg nevnte til, så står de tingene jeg spurte om under "SPA behandling". Men kan godt v'ære at det kommer fra vannbehandling..

Skrevet

Ja. Det er vannbehandling. Varmt kildevann i et håndkle du blir surret inn i, så du får fin og deilig hud etterpå på en naturlig måte. Skrubb har ingenting med Spa og gjøre om det ikke er mudd skrubb. Som er gjørmebad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...