Lykkeligmammatiltre Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 og hvor mange vil dere ha? vi vil ha ihvertfall tre
katta og co Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Vi har to og det blir neppe flere....men helt sikker er vi ikke ;-)
~~DoraDora~~ Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Jeg har tre barn. to gutter og ei jente
min duo Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 jeg har alltid hatt lyst på to jenter og en gutt
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 har to. Har alltid sagt jeg vil ha 3 barn, men nå har samboern et barn fra før, så da har vi jo 3. Kan hende det kommer er til en dag, men tror ikke akkurat nå.
Mille** Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Vi har to jenter og kommer ikke til å få flere barn. Er fornøyd med de to vi har, akkurat passe. )
ana baroma Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 Vi har en gutt (som er hans fra før, og dermed bare litt min) og ei jente. Håper vi får et barn til, men det må adopteres eller lignende.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 Vi har en gutt og en jente fra før, og venter nå en jente til om to mnd. regner ikke med at vi får flerne da. Sv.skapene sliter på kroppen min, og det blir mitt 3 ksnitt.. Har alltid sagt tre var nok også..
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. august 2008 #15 Skrevet 7. august 2008 Vi har ei jente og en gutt. Jeg har alltid ville hatt 3 eller 4 barn og helt frem til vi fikk lillebror var jeg helt sikker på at jeg skulle ha 3 barn, men med så lite innsats fra sambo har jeg nå sagt at 2 er nok. Så får vi se, jeg vil ikke si aldri.
Sånn kan det gå Skrevet 7. august 2008 #16 Skrevet 7. august 2008 6 gutter og 2 jenter, akkurat passe.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #19 Skrevet 10. august 2008 har 2, vil ha 3-4.. =)
Gjest Skrevet 10. august 2008 #20 Skrevet 10. august 2008 Vi har tre gutter og det er akkurat passe.:-)
Joikaboll@ Skrevet 10. august 2008 #21 Skrevet 10. august 2008 Vi har 5, en jente og 4 gutter. Det holder.
bente69;) Skrevet 10. august 2008 #22 Skrevet 10. august 2008 Vi har ei snuppe, skulle gjerne hatt ett par til, men det vil seg vist ikke *sukk* Nå begynner alderen å spille mot meg, så det blir nok kun en gullunge på oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå