Gå til innhold

er det melk i puppene selv om de er myke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

til å begynne med var de jo veldig harde men nå er det så myke. selv om han sover 4 timer i strekk på natten så har jeg ikke spreng i puppene når han skal ha mat!!

er dette normalt?

jeg må også mate han veldig ofte på ettermiddagen. blir liksom ikke fornøyd. men han har en del tissebleier i løpet av dagen. ikke sånn skikkelig våte men våte.

føler ikke han får skikkelig tak på puppene nå når de er så myke. suger liksom bare ytterst. får han melk ut da?

på sykehuset var jo puppene noe hardere......

litt frustrert jeg nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ;o)

I begynnelsen overproduserer jo kroppen mer melk enn nødvendig. Nå har nok melkeproduksjonen din stabilisert seg for en stund, og da er det HELT NORMALT at puppene er myke ;o) Det er også helt normalt at gutten din spiser ekstra på ettermiddagen fordi han spiser seg opp til natta, og det er ofte litt mindre melk i puppene men mye av den fete melka (som metter). Slik er det med gutten min også ;o)

Hører du han svelger? Kjenn under kjeven/øret hans...Du kjenner det hvis han svelger. Er han fornøyd? Går han opp i vekt? Da skal du ikke bekymre deg.... :)

Skrevet

si han svelger 12 ganger ganske kjapt etter at han har begynt å få ut melken. men så er det are kosing med han. suger litt av og til men vet ikke om han svelger.....samler opp litt i munnen tror jeg og så svelger litt etter hvert.

kjenner jeg blir litt frustrert av han....

han sover en god del på formiddagen....3-4 timer i strekk, det sammen på natten. men på ettermiddagen er det et strev å få i han melk. skal bare kose og sove ved puppen. kobler jeg han fra er det ramaskrik!!

Skrevet

Tror det er akkurat sånn det skal være faktisk. De ligger gjerne og koser seg med den fete melken. Den kommer ikke så raskt ut.

Skrevet

Ja, tror nok det. ;-) Følg med vekta, tissbleiene og humøret!

Skrevet

Gutten får ca 5 måltider i løpet av dagen. Jeg ammer ikke på natten lenger. Har ikke spreng om morgenen, men likevel nok melk til hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...