Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle sammen :-)

Har tatt en test men ingen positiv test i dag heller.. Jeg pleier normalt å ha en syklus på 31-32 dgr, men nå har visst syklusen begynt å tulle skikkelig igjen. Jeg har fått pergo tabletter som jeg vil begynne på snarest, men da trenger jeg faktisk å få den teite TR.....

Noen andre som er over IKM?

Guri malla så kjedelig å vente :-(

Håper dere har hatt en fin dag, og håper mange får positive tester fremover :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

Har det skjedd noe ennå? Er selv 8 dager over i dag om jeg regner 28 dager syklus. Men den har tullet litt de siste mnd fra rett på til 7 dager over. Så jeg tør ikke håpe på noe. Har tatt to negative tester også.

Er så kjedelig å gå å vente når jeg begynner å innbille meg symptomer også!

Skrevet

Jeg er fire dager over, og bare neg. tester.... det pleier ikke være noe kluss med syklusen min, bortsett fra en gang tidligere da tanta kom 3 dager over. Ingen symptober på at tanta skal komme heller.. Pleier å merke det med ømme bryst og magevondt. Ingen tegn til graviditet heller da... åååh, sukk.. Vil så gjerne...

Skrevet

Uff, kjedelig dette. Sitter og føler meg uggen og småkvalm. Prøver å si til meg selv at det er noe jeg har spist, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...