donka Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hei hei alle sammen :-) Har tatt en test men ingen positiv test i dag heller.. Jeg pleier normalt å ha en syklus på 31-32 dgr, men nå har visst syklusen begynt å tulle skikkelig igjen. Jeg har fått pergo tabletter som jeg vil begynne på snarest, men da trenger jeg faktisk å få den teite TR..... Noen andre som er over IKM? Guri malla så kjedelig å vente :-( Håper dere har hatt en fin dag, og håper mange får positive tester fremover :-)))
*Noisy* Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 hei Har det skjedd noe ennå? Er selv 8 dager over i dag om jeg regner 28 dager syklus. Men den har tullet litt de siste mnd fra rett på til 7 dager over. Så jeg tør ikke håpe på noe. Har tatt to negative tester også. Er så kjedelig å gå å vente når jeg begynner å innbille meg symptomer også!
Putzie Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Jeg er fire dager over, og bare neg. tester.... det pleier ikke være noe kluss med syklusen min, bortsett fra en gang tidligere da tanta kom 3 dager over. Ingen symptober på at tanta skal komme heller.. Pleier å merke det med ømme bryst og magevondt. Ingen tegn til graviditet heller da... åååh, sukk.. Vil så gjerne...
*Noisy* Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Uff, kjedelig dette. Sitter og føler meg uggen og småkvalm. Prøver å si til meg selv at det er noe jeg har spist, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå