Gå til innhold

Har dere gode venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det har dabbet av med venninner etter man fikk barn, men de få man har er virkelig gode.

Har fått ei ny i seinere tid, og det gjør meg glad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke mange igjen. Kontakten dabber av med årene.

Har forøvrig et ganske krevende barn, og føler at et par av venninnene jeg har som og har barn "dømmer" både meg og han, og gir ganske utrykk for at ikke de liker han (han er aldri slem eller noe sånt, men har veldig mye energi, og finner på mye rart). Dette har gjort at det blir ganske anstrengt når vi er sammen. Blir av og til skikkelig lei meg etter jeg har vært med dem, de kommer gjerne med kommentarer som jeg forstår av at min gutt ikke er like mye verdt som prinsessejentene deres. (det er sånn det føles)

Har ei venninne som tar han for det han er, og det er godt.

Skrevet

Ikke jeg heller. Hvor er du fra anonym 18.10

Skrevet

To fantastisk gode som hele veien stiller opp, og det andre veien også.

Vi har barn i samme alder alle tre, og to av oss har fått/skal ha.

Har flere venninder, både med og uten barn... og vi er gode venninner men ikke bestevenner=)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Har to kjempegode venninner som stiller opp dobbelt så mye som noen av familiemedlemene mine. Er så utrolig glad i dem. Har også mange andre gode venner i livet mitt, som jeg prissetter veldig høyt. Jeg er heldig:)

Skrevet

Njææ, de kaller seg venninnene mine, men oppfører seg mer som fjernt bekjente som jeg knapt snakker med annet enn når vi møtes tilfeldig.

Skrevet

jeg har tre virkelig gode venninner, fire inkludert søsteren min. Så har jeg noen overfladiske som jeg tar en kaffi med eller lignende noen få ganger i året.

Skrevet

Jeg har 4 virkelig gode venninner, og en del som jeg treffer en gang iblant.

Skrevet

Jeg har to gode venninner som jeg stoler fullt å helt på.Åsså har jeg verdens beste guttekompis..som også er god venn til samboern.Det er de jeg har..Har funnet ut hvem så er verdt å ta vare på,så det gjør jeg til gangs.Har jo hatt en del venner i løpet av livet,men man finner jo fort ut om de er verdt å ta vare på.Har en del venner som har sviktet meg bla ved et samboerbrudd i graviditet.De har jeg droppa for lengs.

Skrevet

Ja, har noen skikkelige knallgode venninner jeg ikke trenger å ha kontakt med hver dag....like gode venner om vi ses ofte eller skjelden. De fleste har barn, men et par har enda ikke starta opp med familie enda, like vel er de supre venninner :-)

Skrevet

Absolutt:)

Vi er en gjeng på seks stk som har kjent hverandre i mange år, lenge før noen av oss fikk barn.

Nå har vi alle det, og barna trives også sammen.

Men de venninnene jeg har som ikke har barn enda, har det blitt mindre kontakt med..

Skrevet

Jeg har to kjempe gode venniner som jeg er mye med! og det er jeg veldig glad for, de bor rett ovenfor meg. Har mange bekjente, som jeg treffer i ny og ne;)

Skrevet

Ja har noen men bare 1 jeg kan snakke med om alt og stoler på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...